Mannequins semi faciale scuzicati à u publicu à l'premiere di a film nantu à u Papa

In u Festivale di Venezia, un manifestazione di "Paolo giovane" di Paolo Sorrentinu cun Jude Law fu fattu. L'aspettazione, a stampa hè stata cuncintrata nantu à sta premiere. I tiburoni di u penni ùn sò micca disappunitu, perchè l'avvenimentu era senza scandalu.

Articulu di u pannellu espertu

U 3 di sittembri, u famosu direttore di cinema Paolo Sorrentinu hè statu appiccicatu nantu à u tapitore viteddu di u Film Festival di Venezia in cumpagnia di a bella Judah Lowe, chì hà ghjucatu u rolu di u ponteficu.

Anu annantu à a mostra fùbbenu nutati Lubovin Sanya, Gemma Arterton, Cecil de France, Xenia Rappoport, Chiara Ferrandi è altre fashionista starry chì dicenu di sparà e so robba.

Nunda sacru!

In ogni casu, l'heroini principali di l'evenimentu ùn eranu micca rapprisentanti di u venerable publicu, ma dui modelli italiani - Julia Salemi è Diane Mello. I mudelli sò ghjugati per a sera in vestiti franco franchi, affissendu a sana manca di mutanni. Posti intimi di e chjovi coperto solu cù stampativi special.

Malgradu u fattu chì a socie seculare era accustatu à l'imaghjini, Julia è Diana pruvò di gloria è si puderanu sorpresa l'audience. I so "arcu" depravate si sarà ricurdatu da un pezzu. U fattu chì a film, chì vinianu a premiere in tali vistimenti provocative, hà un tema riligiu à u focu.

Leghje ancu

A strada, in a vigilia di u cumitariu di u festival, dumandatu à l'abitanti di abbandunà e sanitarie franchi in memoria di quelli chì anu tombatu durante u terrimotu recente chì era in Italia Septentrionale.