Mila Kunis hà assistitu à una festa dedicata à a presentazione di un novu gustu di u whisky Jim Beam

L'altru ghjornu a famosa attrice di Hollywood hà visitatu a presentazione di una nova piccetta, bourbon Jim Beam Vanilla. Hè nutate chì Mila, com'è "Komsomol, sportwoman è semplice bè", ùn sò solu bebianu è cumunicatu cù altri ospiti di u vacanze, ma ancu hà rializatu un misgiu rispunsevule.

U fattu hè chì 2,5 anni fà Mila Kunis ufficialamenti diventà u rapprisidentu di a famosa marca di l'alcoholicu americanu. In i so funzioni hè di prisintà in campuses publicitarii è participà in attività di marketing.

L'ingaghjamentu di Mila in u mondu ùn pudia passà in bigtoni, perchè ùn era micca publicatu in u publicu durante un bellu tempu. Questa sera, Mila hà sceltu l'aspetta tutali nìvuru: una fascia di culore di colore è una tana intima asimmetrica cù un scuddu originale. U toccu finali hè "barche" nìvule cù un allied biserate. Facenu cun perfezione a non-standard "outfit" di l'attrice.

Quandu u travagliu hè in gioia

Mila Kunis pospose positivamenti cun una bella buttiglia di u viscuvaru cù un aromu piccu di vaniglia, cunfitturi mischinu cù cunfondi bourbonali, è tastate cù Fred Noe, u bisfigliolu di u legendu Jim Beam, u fundatore di a marca.

Leghje ancu

À quell'èpuca, Mila Kunis hè cumu hà cummentatu nantu à a so duttrina cum'è l'imbasciadore di u famusu whisky americanu:

"I love whisky, mi piace di qualità bourbon. Pudete dì chì sò un veru fanàticu di sta buttiglia ambrata per omini riali. Emu orgogliu di esse parti di l'imperu Jim Beam ".