Segovia - attraversi turistiche

A cità di Segovia in Spagna hè un postu dignitu di attenzione di ogni vaghjime. Hè situatu quì à 90 km di Madrid , questu quì hè facilissimu acquistà da a capitale, furmari è busi trà i città. Questa città hè un museu storicu di a Spagna, chì hà a so propria architettiva distinta è si listanu in u Patrimoniu Worldu di a UNESCO. Faremu un picculu viaghju è scopre chì quelli turchi Segovia offere à i turisti.

L'acueduto di Segovia

L'acueduktu hè unu di i posti più ricunnisciuti è memorabili, ereditatu di i Rumani. A custruzione di 20 mila steddi di granitori, micca imbulighjati cun u mortu, si stende da 800 metri è si righjunghji à 28 metri. Tutti i 167 archi di l'Acueductiu creanu un sensu di grandeur è ammirazione di e tecnulugia di a custruzione, chì era cunnisciutu in tempi antichi, perchè stu sistema di irrigazione hè stata ermita in quantu u 1u seculu dC. L'apucu di l'Acededu era di furnisce l'acqua à a cità da un fiume chì dinò in e muntagne. Hè una parte di terra di l'anticu "acueductu" chì si stende 18 km.

Castello d'Alcazar à Segovia

Una altra famosa edizione distinta di l'Spagna hè l'Alcazar in Segovia. L'estructura hè stallata nantu à una roccia in a direzzione di noreste da u centru di a cità, hè circundatu da i fiumi Eresma è Clamores. U palazzu Alcazar in Segovia hè stata fatta in u XIIesimu seculu cum'è una furtizza, ma l'eserciglii anu dimostratu chì quantu prima di stu situ avà erani digià fortificazione militari di cunquistatura priculosati. E funzioni di a funzione cambiò tuttu u tempu, dopu à a furtizza era un casteddu reale in Segovia, dopu un prisionu statali, dopu una scola d'artiglieria. Oghje hè u museu più apprezzatu cù un passendu pienghjale.

Cattedrale di Segovia

L'architettura di a Cattidrali di Santa Maria cunquista l'architettura, u principiu periodu di a custruzione di quella chì hè culera à a fine di u XVIe seculu, ma in generale durò 200 anni. A catedrale di Segovia hè famosa per esse chjamata l'ultima cattò in u stile gòticu, perchè à u tempu di a cumpetizione di a so erecció in l'Europa, u Rinascenti, cumpresa l'architettura, era digià statu svilatu. L'altezza di u campanile di a catedrale hè di 90 metri, è ogni una di e 18 capile stanu a so storia interessanti è mantene in i mura l'arti d'arti da e diverse tempi.

Chiesa di Vera Cruz

L'attrazione principali di a chjesa hè chì a so custruzzione era fatta da i cavaleri di l'Ordine di i Cavalieri Templari. U fattu custruisce in u 12e seculu. L'architettura pocu di a chjesa, chì hè basatu annantu à un dodecaggiu, mostra chì u so prototipu era a Chiesa di u Santa Sepulchere. L'internu hè chinu di motivi orientali, chì sò più claramente manifesuti in e peculiarità di l'altare in u top floor.

A città di Segovia

E paròtesi protettivi chì circundanu a cità, cuminciaru à custruisione più romani, questu hè evidenti da una ricerca, chì risultava in i muri eranu truvati tavulini di a necropolis romana. A principal parte di u bastimentu hè fatta di granitu. In i tempi storichi, a durata era di circa 3000 metri, versu u perimetru, si truvà 80 torresse, unu pudaria entra à a cità per una di e cinciche porte. Oghje, i turisti ponu vede solu trè porte: Santiago, San Andres è San Cebrian.

Casa di Rush in a cità di Segovia

In seguitu, à u cantonu di a Casa di Peaks, una altra catene di u muru di a cità adjoiningu, sò stati chjamati San Martina è anu cunsideratu cum'è a porta di a cità, ma in u 1883 anu distruttu. A casa di u piccu, custruitu in u 15u seculu, ùn era micca danatu. In u stilu di u bastimentu, u renaissance hè digià lettu. U "impurtante" più impurtante - a facciata, decorata cù pietre di marmo multifaceted. Sicondu l'idea di l'autore è l'architettu Juan Guas, sti elementi avianu a s'assumigau di e facci di un diamante.