Marble Palace di San Pietroburgo

Unu di l'edificazioni più interessanti è belli, custruiti in u XVIII seculu in San Petesburgo , hè u Palazzu Marbre. A so singulariità cunsiste in u fattu chì più di trenta variità differenti di marmura foru usati per a custruzzione è l'ultimu. Alcuni anu detti vicinu, è parechji si sò purtati da l'Italia. U palazzu face u primu bastimentu di San Petruburgu, chì era custruitu di parechji materiali.

Storia di u Palermu di Marmura in San Petruburgu

Un tali rigalu caru è inghjuntu hè statu ricivutu da u Contu Grigoriu Orlov da l'Empress Catherine Catalina à u so servizio militare à a patria. A pruprietà durò 17 anni, è u patrone di u palazzu ùn campava micca in a so fine. Dopu à a so morte, l'Imperatrici hà compru u donu da i eredi di Orlov è u detti à u so niptu. Dopu quessa, St Petersburg era vistu assai maestri in u Palermu di Marmura - a strada passava da a manu. In i tempi diffirenti vivenu rapprisentanti di a famiglia imperiale è ci eranu galerie è librarii. À quell'èpuca, u capu polaccu di i Confederati era presoutu quì, dopu à quale ellu fù liberatu.

L'internu di u palazzu amaze cù a so ricchezza è u splendor. In ogni locu, in tutti i dati di l'internu, ci hè una tendenza à dà sti chjami un spiritu di curaggiu è curaggiu. E a verità, sicondu u pianu di l'Imperatriciu, u Palermu di Marmura era presumatu per personificà u valore, forza è masculinità di u so maestru. Diverse statue è bas-reliefs recreate l'avvene eroicu di a vita d'Orlov.

A a custruzzione di u palazzu anu intervenitu più di quattru centu persone, guidati da l'architettu talianu Antonio Rinaldi. L'Empress hà visitatu in u bastimentu, è i traballatori chì anu dimustratu grandu cellu per u travagliu vinìanu rimunerati da l'Empress. Sfurtunatamente, ùn pudia stenni per a cumpensazione di a custruzzione è l'architettu capu - in u travagliu di a publicazione hè cariu di l'altura è hè gravatu ferite, dopu à quale ùn era incapaci di travagliu è era furzatu à turnà à a so patria.

U primu pianu di u palazzu hè chjucatu cù marmottulu grisu, è a cima di dui - rosa. I salotti interni sò ancu infundati cù stu materiale naturali. Unu di i palazzi, è di u palazzu, hè chjamatu "Marmura".

In u 1832 u bastimentu era parzialmente reconstituitu, un altru piattu era aghjuntu à questu, è ancu un salottu. A notte famosa è e pilche ci foru celebrati tutta San Petersburgo.

Dopu à a morte di u Grand-Duque Nikolai Konstantinovich, u Palermu di Marbre passò in pussidimentu di u so figliolu Konstantin Romanovich Romanov. Duranti l'epica di sta grande figura culturale, i notte littirali è e produzioni di a ghjudizie ci sò stati quì. Konstantin Konstantinovich hà avutu l'appartamentu cù u so fratellu Dmitry Konstantinovich.

Duranti a rivoluzione di u diciassette anni, u palazzu era occupatu da u Ministru di u Laboru di u Guvernu Provisionale. Subsequently, u guvernu soviet exportu tutti i tesori artisti à l'Ermitage, è parechji uffizii sò stati situati in u palazzu.

Address and opening hours of the Marble Palace in San Petesburgo

Oghje, a ricustruzzione di u palazzu si sviluppa, ma, malgradu, ellu cuntene per riceve i visitori. Avà in u Palazzu Marbre di San Petruburgu sò parechji esibizioni. À questu tempu hè una succissione di u museu russu. Questa hè l'unica esposizione permanente in Russia di l'arte di u XX sèculu. Inoltre, exhibimenti di l'artista cuntimpuraniu russu è stranieri sò regula ste registrate.

Per fà visità u Palermu di Marmura, avete bisognu à ghjunghje à a Calle Milionnaya 5/1. Per i visitori, u museu hè apertu à u luni, u mumentu, u vennari è u domu di 10 o da a matina à 6 settimane. A ghjovi, i visitati sò da una ora à novi. Marti hè un ghjornu off. I visitati sò pagati. I discu duverebbe disponibili per a famiglia sana.