Chichen Itza, Messico

Andendu in Messico , hè necessariu di prugà una visita à Chichen Itza - a cità di Maya, situata in Yucatán. A cultura di i pratichi antichi, chì abbandunonu embiu di a so scumparsa, sempre attraeru un gran numaru di turisti, cusì ci sò sempre assai visitatori.

In questu articulu sarete amparatu, postu chì Chichen Itzu hè cunsideratu u settimu miraculu di u mondu, è induve hè.

Cume si avvicina à Chichen Itza?

I ruini di l'antica Maia sò situati solu circa 180-200 km da Cancun, a capitale di Yucatán. Da quì, pudete ghjunghje à Chichen Itza in 2.5 ore dopu in caru, impunite à a pedaison 180D o in a strada libera 180.

Chichen Itza

Scupertu per i scuperti archeologi di i piaghidi di Chichen Itzu sò a seconda attrazioni turistica più populari in u Mèssicu è sò stati ricunnisciuti da a UNESCO com un objettu di u patrimoniu culturale mundiale.

Kukulkan in Chichen Itza

Questa hè a principal piramide di 30 metri, situata à u centru di a cità antica, hè chjamatu chjamatu El Castillo. Hè custruitu 9 platformi, quatre scala di 91 passi, diretti à ogni uccisione di u mondu, è à a basa di questu hè una squadra cun 55,5 m à u liceu. Cia chì dinica piramida era un kind di calendariu per u populu Maya. U so nomu Kukulkan, hà ricevutu per u fattu chì duie volte à l'annu, in i tempi di l'equinoskali, u soli caldi, perchè chì pare chì una serpente si move in i strati.

Tempiu di i Guerrieri, Chichen Itza

À punenti di a piramide hè u Tempiu di i Guerrieri, cumpostu di quattru piattaformi è circundati da i trè parte da i pilastri di petra in varii formi sculputi in i guerrieri tolteci, chjamatu u gruppu di mila di culonne. Nantu à u pianu superiore di u tempiu hè una sculture di un mità omu, chjamatu chjama di u Chaak-Mool. Chì questu scopu era fattu, hè ancu ignoratu.

Santu Cenote

In u nordu di a piramide centrale hè a più grande è più famosa di poni naturali cù un diametru di 60 metri è una prufundità di 50. Perchè i sacrificadori maia anu usatu per sacrificà (ricusatu rigali valenu è ancu i persone), era chjamatu "U bonu di a morte".

Campi per ghjucà a ballu

In u cartulare, a citadina hà 9 siti per un football sud-americanu (l'essenza di u ghjocu era di ghjucà a bola in l'annu à altitudine). U più grande di questu hè in u nordu di a cità à u punenti. E so dimensioni sò circa 160 mx 70 m, è l'altezza di i mura vicinu è 8 m, sò pintatu incù sceni di viulenza contru i gattivi.

Tempiu di i Ghjaguari

Situatu à longu u latu orientale di i più grandi di i campi, hà sirvutu com'è locu durante i ghjucadieni maia. U so nome hà ricivutu per i figuri chì si trovanu in i jaguar.

Tempiu di u Gran Sacerdotu

Questa hè una altra piramide, ma di più chjucu, chì era di grande impurtanza per Maya. Osario, o u cimiteru, pari casi quì chì hè El Castillo. A diferenza si trova in u passaghju à a caverna subterranea, induve si eranu tombi.

In più di l'attraversu puntegatinu in Chechin-Itz ci sò e fugliate di e seguenti bastimentu:

Nò parte pocu da l'antica cità di Chichen Itza hè u lagu sottu ucco Ik-Kil, chì hè a più visitata è impressiunanti in tuttu u Mèssicu. Per via di a so grande pupularità, un hotel vicinu hè custruitu per i turisti chì vanu à nàscita in l'acque di u lagu sottupostu sottu u cantu maravigliu di l'acelli vivenu in i rami è i radichi di l'arbureti in crescita.

Per ùn perde micca persa in a cità di i piramidi di Chichén Itzá Maya, viaghji organizati sò organizati.

A bellezza di Chichen Itza ùn mancanu nisite visitante indiferente.