Cumu cumunicà cù u zitellu?

A bocca di u zitellu hè veru. Ma, sfurtunatamenti micca in ogni famiglia, questa verità hè capitu. U puntu tutale hè cumu si u babbu hè parlatu da i so genitori è cumu si cumportanu. A cumunicazione cù u zitellu hè una scienza suttili chì precisa un grande quantità di pacienza è forza. Dopu tuttu, da u modu di l'interaczione chì sviluppa in a famiglia, u futuru di u zitellu depune. Quantu i so parenti piaccèssinu a so rispunsabilità tutta a so parolla, u più veloce è u megliu sò oghje saranu scritti. E aiutà à aiutà in questa materia difficili cun cunsiglii scegli è accessibili.

A cumunicazione di i genitori è i zitelli

Perchè u figliolu ùn vulete cumunicà? Parechje pare e babbi sò questi sta dumanda. Ma qualchissia ùn mancu avè capitu chì facenu egli sbagliu ogni ghjornu chì porta micca solu à i prublemi in cumunicarii cù i zitelli, ma dinò distorta u mondu reale à l'ochji di u zitellu. Per capisce ciò chì si trova, pudemu dugnu unepochi di cumu si i zitelli perceive i paroli parolle da i genitori:

1. Parenti dici: "Cusì avete mortu! Vogliu chì ci era vacante! È perchè tutti sò figlioli nurmali, ma aghju avutu un corpu!

U zitellu percive questu questu: "Ùn vive micca! Sparisce! Die ".

Sò deve esse rimpiazzatu: "Sò felice chì mi tenite. Eccu u mo tesoru. Sò a mo felicità. "

2. E parenti rissinu: "Eiu ancora chjucu," Per mè, sarete sempre un zitellu ".

Cumu u zitellu a perceive: "Stay a child. Ùn esse un adultu ".

Hè deve rimpiazzatu: "Sò cuntentu chì tutti l'annu cresce, fate più forte è cresce.

3. I parechji dicenu: "Sò un cagiunati, fighjemu più veloci", "Immediatamenti chjusu".

Cumu si ricerbe u zitellu: "ùn interessa micca à ciò chì pensate. I mo interessi sò più impurtanti. "

Sò deve esse rimpiazzatu: "Intendemu di fà à u tempu hà indicatu", "Parlà in casa, in un ambiente rilassatu".

4. E parenti dì: "Ùn mai ... (segue ciò chì u zitellu ùn pò micca), " Quantu volte puderaghju dì per voi! Quandu finiscinu ... " .

Cumu si ricerbe u zitellu: "Sò un perdatore", "Ùn hè micca capacitu per quarchi cosa".

Sò deve rimpiazzatu: "Ogni omu hà u dirittu di fà un error. Aduprate una sperienza per apre a qualcosa ".

5. E parenti dì: "Ùn andate quì, pudete spuntà (opcions: falliu, rumpieranu qualcosa, cremà, etc.)".

Cumu l'u zitellu a perceive: "U mondu hè una minaccia per voi. Ùn fate nenti, altri ùn sarà pessimu.

Hè deve rimpiazzatu: "Sapemu chì pudete. Ùn àbbia paura è fate!

Un modu simili di cumunicazione cù u zitellu si trova in quasi ogni famiglia. L'errore principalu hè chì i genitori ùn anu cuntu chì u significatu incù u so parolle pò esse perceivedu da u zitellu differente. Hè per quessa, prima chì u zitellu ùn principia da aprende è di capisce u parli, vale degnu d'amparà cù u core cumu cumunicà cù u zitellu.

Cumu cunse cumunicà cù i zitelli?

Qualcunu baby di nascita hè una persunità individuale, cù u so caratteru è e caratteristiche propiu. A psicoluggìa di cumunicarii cù i zitelli hè una scienza suttili, cumu devi esse capiscenu chì a cumunicazione cù u zitellu largamente dipende nantu à l'atmosfera in a famiglia, i rilazioni di e populi circundante è ancu u sessu di u zitellu. Se tenite una zitella, preparate per u fattu chì hè stata in cuntattu cù u mondu esternu da una ghjovana età è di parlà sempre. Li carusi, anu contru, sò più cunsirvatori è propensu à u pensamentu lògicu. Per quessa, accumincianu a parlari bellu più tardi à i figlioli, è sò più avaricious per l'emozioni. Ma ci sò règule generale per cumunicarii cù un zitellu di qualcunu genere. Sò concernanu micca solu un discursu verbalu o verbal, ma ancu u cumportamentu. Per fà un zitellu criscinu una persona armoniosa, ogni criaturu rispettuosu hè obligatu à amparà.

  1. Se u zitellu hè intruduce in u so stessu affari è ùn ùn dumandate aiutu - ùn interferiscenu! Fighjulu capisce chì tuttu hè fattu bè.
  2. Se u zitellu hè difficiule, è ellu informa questu - hà da esse aiutatu.
  3. Avalia gradualmenti di voi è turnate à a responsabilità naziunale per i so azzioni.
  4. Ùn ùn pruvate à prutezzione di u zitellu da i prublemi è i consecuenzii negattivi di i so azzioni Allora vi sarà prestu l'experientzia, è sia cunzignatu di e so azzioni.
  5. Se u cumpurtamentu di u zitellu fai perchè preoccupatu, dile à quessa.
  6. Sè decide di sparte cù u vostru zitellu u vostru sentimentu, pudere micca parlate solu di sè stessi è di i vostri esperimenti persunale, è micca di u cumpurtamentu di u zitellu.
  7. Ùn ponite e vostre aspettazione sopra a capacità di u zitellu. Epidemia valuta a so forza.

L'implementazione di ste règule ùn hè micca difficiule. Qualchese pare, ma quantu hè justificatu da u fattu chì ellu vole solu per u zitellu, deve esse attu, prima di tuttu, in l'interessi di u zitellu. Ricurdà chì un prublema senza risolvi in ​​a zitiddina pò diventà una catastrupia à una età maiò.