Ridu di patties cù cipolla è uovo

E Pies sò un pasticceria prediletti ùn solu per i zitelli, ma ancu per l'adulti. Sò incredibuli pruduciuti, deliciosu fragranti è, sicuru, diliziosu. Cum'è un impegnu, pudete aduprà caratteri, ma vi diciaraghju cumu preparà un impegnu di patties cù cipolla è uovo.

Filling for patties with egg and green cuttle

Ingredients:

Preparazione

Oghje lavò, mette in un bucket, spedinu acqua filtrata, pozzu un salottu è portanu à fogghi. Dopu quì, fate mette nantu à u caldu mediu à 10 minuti, è poi pienate l'acqua ghiacciata è si stalla. Nuiatri grapemu attraversu i cipolle di verde, ci tagghiau i cappi bianchi è hà fattu scrusciu un picculu cutidiu. In una panna fritta per fremende oliu, calentaiu è scorchite un raghju. Piglià a spatula rapidamente è sguassà immediatamente da u focu, per chì a cipolla ùn pèrdite a so brusquita è ùn cambia u so culore satuvulatu. Allora aghjunghjite l'ova di puliti è l'ovu cutuli è mischjanu bè. U rinfresco prestite hè utilatu solu dopu chì ha fretu.

Pieni di pezzi cù u rossu, uovo è cipudine

Ingredients:

Preparazione

A cipolla griega rinfriscata, trasfurmassi è u melinu. Oghje furmenu finu à chì prestu, pateanu acqua di ghiaccio, è po pulita è cutata in cubbi. Coglie u rossu in acqua ligne diluitu, è aghjunghje un fasciu di mantra è mischju. Dopu quessa, ci cunghjigliani tutti l'ingredienti, stitch e staggiate u rilassante dispostu cù spices to taste.

Ricetta per toppings con patties e cipudine

Ingredients:

Preparazione

Lavoru i cipolle verde, fate trimalli, i tagghianu cù un cuteddu è dividite in mezzu. Una parte hè intravata cù u furmagliu cotte è aghjunghje l'ovu di salameria crua è u salinu à u gustu. È a seconda parte hè cunnessu cù l'uvaghiti rossi. Pigliate e so dui mischji cù l'oliu vegetale.

Remplaziu per cunfitturi cù colti, ova è cipudine

Ingredients:

Preparazione

Limemu a cipolla, tagliate a meza, è poi chjappà i semicircoli. À a stufa, aghjunghjenu una castagna cù l'oliu vegetale, pudemu chjardu u focu è stese un raghju nantu à questu. Cogliu un pocu di zuccaru, u salinu, feritu è ​​strainà a verdura à un statu chjaru. Pigliemu questu tempu col biancu è tagliate in tinglie longhi finti. Dopu po chì l'avemu tagghiati in tanti picculi. A col trituatta si trova in una puchina, speduta cù l'acqua furiosa impastata è u podsalivaem à u gustu. Ci putemu i pratiche nantu à u focu intensivu, purtate à foglia è coccia per esattamente 5 minuti. Aduprà, rinternei cura di u col in un colatore, rinsegna cù acqua fredda è, per quessa, sprimà e mani. Scambià in una padedda cù cipudine, aghjunghjendu un oliu pocu cremosu. Mettite tuttu è pisanu u riposu finu à chì l'oliu s'era disolvi cumplittamenti. Dopu à quessa, rinfriscà a massa di colti da u focu è l'enfilaru. Fate fugliale l'ova, è poi chjapperaghju, nepre è chop petiti cubbi. Melenko sciappa una cipolla verde è l'inciolo fresco. Dopu avemu mischju tutti l'ingredienti cù u colulu chì hè stata fretu, aghjunghje a salata à u gustu è vai per a preparazione di tagliere casani.