Documenti di mare

I platti preferiti sò facilmente adattati per i vacanze per vende insalate cù l'occhi, mancipe di sputichi cù una chjama di chocolatica o di fà un calottu chjuche in un cruccanti croccante di pasta di craniu. Scrivemu tutte e so modifiche in i seguenti ricetti passani.

A ricetta per un cattivu per Halloween

Siccomu i partiti di festa di ghjustizia sò generalmente in u formatu di tavuletta di buffet, hè piacevule per cocchi platti cali chì sò faciuli fà cose cun e mani, micca à a tavula. Unu di sti pezzi ponu esse chjappi "cranii" di massa di pizza, chì sò chini di rientre di pollo è bròcoli.

Per adattà u prugnu à u tema appropritatu, avete bisognu à acquistà moltene di furmazioni in forma di cranchi, è amassi (o cumprà) una pasta pè pizza.

Ingredients:

Preparazione

Ferggeu u brocoli. A carne hè divisa in fibri meichi, è a inflorescenza di col è finamente chop. Imbulighjate l'ingredienti preparati da bechamel sauce è u furmagliu.

Lubricate e forme speziale in forma di craniu, è poi dipostu nantu à elli pezzi di pasta in lattice finu à a pizza. Fate a pasta cun pezzu di pezzu di brocoli, poi allughjate tutti l'assi, per pezza, è oliu a superficia cun l'ovu.

Agghiastezza u pane in un forno precuvenu di 190 gradi à 25 minuti.

Salad on Halloween

I prudutti in spaziu per l'Halloween sò ancu facili per aduttisce per u vacanze. Per esempiu, questa salata solitaria cun u furmagliu è i pumati pò fà cunverte in monsters miniatura invechji cun grande ochji d'oleja negra.

Ingredients:

Preparazione

Per u riposu, hè abbastanza à imbulighjà u furmagliu rossu cù fette di tomate, alli, greens e mayonnaise.

U mistu resultanti hè distribuitu in tartufei è addrumata cù u furmagliu nantu à a cima.

In cada l'oliu, in u locu di a petra, inserisci un pezzu di mozzarella.

Pusendi l'ochji di l'oliu nantu à l'insalata di a tartufara è sirviziu u cunsumu di Halloween

Dessert for Halloween - ricetta

I dolci cunfundiscenu un locu grandi in a menzione di tutti i santi ghjorni, ma u pratiche tradiziunale di u Halloween ghjè carameddu. Ancu sia da manghjà i pezzi in una camellia, pudete stallà i canonichi di celebrazione, ma ùn suggeru chì ci anu u decoru cù una guarachju di cioccolatu per fà a desserta un pocu scurazione.

Ùn ci hè micca bisognu di ricurdà a ricetta accatta, basta à appuntamentu nantu à i boni manciani verdi, caramel candies, cioccolatu è casgiu di decoru.

Prima di appruvà u platu per u Halloween, i pumati sò lavati è siccati, è in u locu di u zizianu per inserisce un bastone di caramelu, un tubu o una veduta bella, cum'è in u nostru caso.

Usendu un bagnu di acqua, funnulate u caramelu di carameli preziosu è manghjilla di mele in elli per quandu u fruttu hè cupartu cun una capa uniforme di caramelu quasi cumpretamente. I pezzi cungiati sò stati à una pappacheda di un pergamì.

Dopu chì u caramellu attrava, fretce u cicatrisu è piglià u fruttu nantu à una terza.

Sprughjendu i bombelli cù zucchinelli picchi.

Quandu u cicatriziu hè solidificatu, rinviate i mazzuli à a so pusizione prelata nantu à u pergaminu è cusì cun curazii pussibuli, cù un saccu di cunfettu cun u chocolate friddo, prupone un patrone di terrasse in u cima di u fruttu.