Custodia di u zitellu da l'abuela

In a vita, ci sò situazione chì cambien radicalamenti a modu di famiglia generale. Succece chì i genitori hanu da abbandunate per una altre cità o paese per u travagliu, è decide chì abbandunà u zitellu sottu u so cuntrollu. A volte, u babbu è a mamma ùn anu pussutu d'educà è sustenni l'u zitellu annantu à a malatìa mentale o fisica, è a morte. In quessi casi, l'avanna spessu vulete cura di i so nabbits. Vi parvaraghju chì u so avutru puderia esse guardiastru è quali documenti sò necessità pi chistu.

Pudete a mio nanna arrigistrava a custodia?

I guardianu di un zitellu dettu 14 anni pò esse solu adulti è capace capaci chì ùn sò micca privati ​​di diritti parenti (sicondu l'Articulu 146 di u Codice di Famiglia di a Federazione Russa). Per quessa, l'avè hà u dirittu di diventà guardianu di u zitellu, ma parechji fatturi si deveranu cuntà: u desideriu di u zitellu, l'attitudine à a tutela di i so parenti, a caratterizazione di u guardiera in futuru, è l'statu di a so salute.

Registrazione di custodia di u zitellu da l'abanna

Per registrà a tutela, possite contactà l'autorità di tutela locale è scrive un esame per u permessu di stabilisce a custodia di un ziteddu particulari. In generale, tutela pò esse cumpletu o temporale (o voluntariu). L'ultima opzione, quella chì hè a custodiazione tempuranee di u zitellu da a nanna, hè fatta volunteramente cù l'accunsentu di i dui genitori. Hè, per esempiu, hè necessariu per viaghji longu. In questu casu, u babbu è a mamma devandenu cuntattate cù l'autorità di tutela è scrivite l'appiecu per a custodia di u zitellu à una persona particulare, quella hè una avè per un certu periodu di tempu.

Inoltre, quandu si rigistenu a custodiazione tempurane di un zitellu cù una avè, i rigistru sti documenti deve esse mandatu:

Inoltre, u corpu di tutela custruisce di manera cumplida di e cundizzioni di vita, analizà i ducumenti sottucati, nantu à a basa chì a cunclusione serà emessu.

A custodia tutta di u zitellu da a sughjera hè pussibule si u zitellu ùn hè mancatu senza cura parentale, per esempiu, a so morte o evasione da cumpete i cumpitenzi parenti. In casu di predefinitu, l'avana aduprà à a tribunale cun una pretendenza è pruduce bè l'assicuranza assicurata da i genitori per u zitellu à privà o restringenu i diritti parenti. In novu, u so duminante pudete sottumettenu i ducumenti esistiti supra. I cuerchi di tutela seranu attentatu l'alloghju è a cundizzioni di vita, l'ingudu è u statu di a salute sò verificati. In basa di sti dati, un sentuiscenu nantu à a tutela di l'avè nantu à u zitellu sò state prisentatu in tribunale.