Disegni per u 9 di u liceu per i zitelli

I zitelli di zitiddina bisogna à parlà di a storia di u Vittore Ghjuvanni è imparte rispettu à i veterani. Prima di u 9 di maghju, i zitelli ponnu essinni invitati per grapì imàgine nantu à u tema pertinente per i felicità di a generazione chì passava a guerra. Ci hè parechje manere pussibuli di implementà sta idea.

Cartoline Postali

Questa opzione hè adattata per i pre-maistri. I cartini chì anu preparatu da i zitelli di u 9 di maiu, pò esse un pugnu lucale cun un lapis o penne di feltti. S'hè stanu cuntenenu i simboli tradiziunali di sta festa:

Sottu u babbu pò nantu à a carta di l'album piuma à mezu. Fate qualcà l'attributi di u ghjornu di a Vittoria chì ellu voli. Per fà una scrizzione congratulature, hanu bisognu à i genitori o di i frateddi maiori.

Discrizzioni lápis di u 9 di maiu per i zitelli d'età di scola

I figlioli maiò pò preparà caratteristichi pà i veterani famigliali. Pò esse prudutti cumplessi, cù elementi decorattivi supplementari. In ogni casu, serà interessante per i scoli di sculaccià una figura cù un raghjone più complexu o un cartellu di salutazione. Eccu avete bisognu di vede a vostra imaginazione è a perseveranza. I disegni di u zitellu annantu à u 9 di maiu pò esse realizatu, cum'è un lapis, i scrivimi, tile, crayon di cera.

Pudete sceglie i situazione:

A cumplessità di u ritrattu deve esse dipenditu nantu à l'età, abilità è desideri di u zitellu. Figura u 9 di novu per i principianti per rializà megliu u lapis, mentre chì sceglie un raghjone simplice chì ùn hà micca bisognu di travagliu duro è di certe cumpitenzi. In questu casu, u travagliu darà u piacè di u zitellu è ùn avete micca avurricu.