Torta "Dobosh"

Cake "Dobosh" hè un tarri pasticcale classico Ungherese cunghjunali, cume cubbi cù u glaze di chocolate chjaru. Preparate micca bè simplicemente, ma duverebbe necessàbbilamenti di 6 biscotti cakes, crema chocolate e caramel glaze. Fighemu cun voi a ricetta pè u pastellu "Dobosh".

Receta classica per u pasticcu "Dobosh"

Ingredients:

Per biscuit:

Per a crema:

Preparazione

A ricetta pè u cuncepimentu "Dobosh" hè assai simplice. Srivite e grippa in modu piacevule da e prutezione. Allora aghjunghje à mezu à u mità di u zucchero pulmuniu è fretallu. I prutezioni nantu à a 15 minuti in a frigoristica, è sussurà u pezzu finitu finu à a furmazione di una scogliera prima. Pigliate è introdittà gradualmenti in a massa di a yema è sprinkle una farina patevule in anticipu. À a fini, aghjunghje cù cura a so mannus di u funtu è aghjunghje a massa uniformi. Allora l'hà dichjaratu in sei partei uguale. Forme per fremura di u grassu cù oliu o coperta cù carta pergamosa. Biscuttu bisognu di spugna in alternante in un forru preinfirmatu à u 180 ° durante 15 minuti prima di l'apparizione di un tinte d'oru.

Mentre i taglicini sò disposti, sìammu cun voi, senza perdita di tempu, facemu un crema. Per fà questu, uccisione u ova in u bagnu di acqua cù u zuccherinu in pulu è friddu a massa à 30 gradi. In un pezzu separatu, cunfrite a mantra funnuta, cacao in pugnu, zucchero di vellerie. Tutte appruntà in moltu interaccioni. In seguitu, in un bagnu di l'acqua, funnulate u chocolatume nìvuru, fessi un pocu è cunnetta cù a massa di ogghiu. E dopu cunnette cù l'ovu è l'aghjunghje bè. Per u zuccaru di caramellu poveru un pocu acqua in u ladle, pour a mità di un zuccaru di zuccherinu è fretta nantu à u focu finu à chì a massa torna a luce d'oru.

Quandu a crema è i pasticci sò pronti, andendu direttament in l'assemblea di u pastiche "Dobosh". Per fà questu, sceglite u biscuit più bellu, trasfurmate cù l'ova di caramellu in coccu è moltu rápidamente in triangoli batch. Allora l'exfoliate tutti i credi restani cù crema, è nantu à a cinquena di a siringa di cunfitte, avemu sette scatate boli in un cercolu. Amparemu i segmenti da a cima in un angolo, fasgianu u caramelu, è sprinkle i lati cun u cunchju.

Se ti piace tale ricette, pudete avemu duverevi un pocu di più: u pumadoru d'anziani in Hongare avarà u vostru omu è a ricetta per u pastellu "Esterhazy" - i zitelli.