Torta "Esterhazy": ricetta

U cuncepimentu "Esterhazy", chì a so cumpusizioni hè misteriosamente misteriosa ùn hè micca menu di a versione di u so urìgine, hè un pezu originale di alta culinaria húngara. Hè una torta d'amandula di cicculata cunfittata da biscuit cakes cù taglioli di jam di alberole, frutti cunfitti, nocere è crema. Questa postreta hè assai populari in Ungheria, Austria è Germania. Sicondu una sola versione, u nomu hè stata creata in onore di u Ministru di l'Affari Barrani Ungherese durante a Rivuluzione (1848 - 1849) PalAntala Esterhazi.

Cume una torta "Esterhazy"?

Ingredients:

Preparazione:

I kernels di i casgi sò torreggiuti in una padedda secca nantu à caldu mediu cù intensive aghjalesi cù una spatula, è poi friquées è grinded with a coffee grinder or blender. Cumpigliemu bianchi ova in una stabile, fucalizante, massa spargente. Si cuntinueghja a battaghju, aghjunghjendu in azori. Aghjunghjenu i nocere di terra à sta massa è mischja. In u travagliu di pergamino, sculacciate 6 circles cun un diametru di circa 22 cm.

Avemu cusimaghjanu pastes

Cumu tufonce cakes d'Esterhazy cake? U cercadori di Paper si sò micca cumpostu in bassutti di coghju di bagnu, oliatu è cun un livellu relativamente ghjustu, se possu ancu a capa, distribuiammi a pasta di a proteina (stava) nantu à ogni solu. Agghjunghjini pastelli per 8-10 minuti à una temperatura di 180 ° C finu à un tonalità bè casu ovu. Turnate i pasticcii preparati è sguassà immediatamente i cilugii di carta. Preparate a crema. U soffiu abbandunatu hè spressu in una massa lush (preferibbilmente un mezclador o blender). Particulate u guttone d'olii cù u zucchero di pezzu è a vaniglia, fendu gradualmenti in a farina. Pour the milk in un container wet (scoop), porte à fure è fremuli, sferendu, mischjà cù a massa di u patale. Disse aghju Cognac. Perchè un pocu tempu aghjustate sta massa nantu à u calore più bellu, in cuntenutivu cuntenenu, finu à chì u grossimentu accumene. Cool the cream (per questu quì ponu a scoop in un grande contenedoru di l'acqua) è avemu da piglià cun l'addimbratu di butta è a meza (50 grammi) di farina d'amanduli.

Cuglieri di u pasticcellu

Paghjate pocu friquatu durante a preparazione di a crema di u pasticci sò stati disposti nantu à l'altri, cume bundanza promazyvaya tutti. A superficia superiore è a superficia di u pastiche hè ancu mancu in crema, ma micca abbastanza. In modu, pudete aghjunghje una strata-altru frutti cunfittati o cullezioni d'albitanu per dà un gustu più multidimensional.

Preparate u glaze

Tella u fustu di cocolatina biancu in pezzi, mette in un pappaginu cunghjienu è fretta (preferibile in un bagnu di acqua). Allora aghjunghje a crema è mestisce bè. Incluso copre a superficie di u pasticcellu cun u glaze. Succate a stampa. U chocolate chjucu friddu (novu in un bagnu di l'acqua) è l'impiaraghju cù una zucchina di pastiglia o sachettu (se a sacchita, da tagliate u tippu in modu chì un furbu hè fattu). À a superficia di u pastellu, partendu da u centru, ponemu un patrone di cocolatto, per esempiu, in forma di spirale, da quì - da u centru à u filu di 8 radici, securificà u pastore in 8 tessuti. Questu "spiderweb". Allora puderebbe ancu complicà u patru di utilizà tutte u chocolate. Spruce cusì cun a farina d'almendra è a mantene nant'à u frigorificu almenu 8 ore (o megliu 12).

Servitùtemi cù cafè o té.

Ùn avete bisognu di latte!

Ci sò parechji opinioni nantu à a cumpusizioni è e pruduzioni di a crema pè u cunfettu di Esterházy, a cumpusizioni è e proporzioni di l'ingredienti per a prova sò dinò assai assai variable. Ma avemu avertitu chì a crema per un veru tarteto autenticu "Esterhazy" ùn manca micca u latte cunghjuntu. Cake cù una crema basata in u latinu cunclusu pò esse chjamatu ogni cosa, ma micca "Esterhazy"!