Ddiu di Russia antica

In a cultura slave, u panteorge era divisu à i dios funtzonii è solar, è u Svarog putente (oliu chjamatu a Rod) règiche tutte e cose. In a categuria di deities funzjonali eranu Perun, Veles, Stribog è Semargle, quelli chì era u patronu di una certa categuria di a pupulazione o u maestru di qualche putere. I deuses solari, in modu di regula, eranu assuciati à e stagioni, è ci era quattru dai - Dazhbog, Khors, Yarilo è u sovereignu stessu - Svarog.

Dui solari di a Russia antica

Ogni u sole di l'antichi i diu di Rus avia u putere in un certu tempu di l'annu. Trà u solstiziu di l'inguernu è u primu solstiziu (cioè di u 22 di dicembre à u 21 di marzu) u diu Hors hà primatu. U vintu u tempu di u regnu di Diu Jarilo - prima di u solstiziu di u summu, u 22 di ghjugnu. Dopu turnava Dazhbog, è durò finu à u 23 di settembre - u solstiziu di u vaghjimu. Lee Svarog hè statu fattu in u restu di l'annu, finu à u 22 dicembre.

Ddi servi di pagani di a Russia antica

Unu di i dii di funziali più famusi di i slaves à i nostri ghjorni si demonni Perun - u maestru di u lampu è u patronu di i guirreri, u difendenu. Veles, u so nomu hè spessu usatu per nome l'impresi muderni, ùn hè micca menu novu - era u patronu di u cummerciu, a saviezza, a magia è i libri, è era ancu u capu di u mondu di i morti. Malgradu u fattu chì Veles hà mortu, u diu di a morte era Semargle. L'ultimu, u quartu diessu funzionale hè Stribog, u patronu di u ventu.

Grandi dies di a Russia antica

Fighjemu in più dettu l'individuu, i più diputati famosi di l'Ruscia antica è l'Slavi in ​​generale.

Principiu cù a descrizzione di u panteistu Slavicu, ùn hè micca putente di micca chjamà Svarog - unu di i dii principali, u patronu di u focu è u calore. Hè una divinità divina chì incorpresisce a mamma di tutti i cose viventi. In i tempi antichi era cunsideratu cun deitu cù un principiu femminile, dopu cun un omu.

Hè interessante chì in a cultura eslava, a divinità divina hè assuciata à u focu. Hè cresce chì era Svarog chì hà revelatu à l'articulu di l'amministrazione di a flame - hà insignatu à prucessu metalicule, creanu prodotti falsificati è assai più. D 'altra banda, Svarog provedìu pirsuni cu ligami è sapiti, postu chì ellu cunzidirava a so misión completa è dete rienghi à i figlioli - Yaril , Dazhbog è Khors.

Particularmente venerati è u diu Hors, chì secondu a legenda nascite u 22 di dicembre à l'imaghjini di un zitellu, chì completeghja u cursu di u vellinu sole, è hà apertu l'annu novu. Hè una divinità cù un principiu masculinu, chì simbolizò u desideriu di a ghjuventù per u cuncettu è u crescita, sopra i difficultà è cerca di novi solu. Met Horsa carols, una croquette, una mascarada cù i carichi di i bèstie tòtimi. Era cumune di creme una rota nantu à a muntagna per aiutà u sole sullene più brillanti, è tuttu questu hè stata cumandata da felice festivale folk.

Un altru diu famosu hè Yarilo, simbulizà l'espertu di a natura, cuncepimentu, una nova vita. Appressu à i persone cun avarà bravatu chì puderanu dà una bona vindetta è i zitelli forti.

Dazhdbog, unu di i più amati da i pòpulu di i deities, personificà u putere di u sole, a so calidez è ancu a leia più altu di a creazione di u mondu. Dopu à quellu, l'expectativa di u so cumpurtamentu di i sogni, rideggià di e malatie è altri beni terrenu. Hè stata creuta chì questa divinità dà a persona à u sole è a chiavi.

Unu di i guerri, ma i dii rispettati era Perun - hà urdinatu u raghjunzu è u tronu, è era à u cumandimu chì i nuvuli puderanu amparà da u celu. Hè cunsideratu unu di i creaturi di u mondu di i deities, perchè era u so putere di manghjà e piante, è a vita hà riesce. Inoltre, Perun era vveria in i tempi cuncerti, cum'è era u patronu di i suldati, u prince è l'squad.

I deuses è di divinità di a Rus antica ùn sò micca studiatu cum'è sè ancu greche o rumanu, ma vultendu à i radichi di a cultura eslava, unu pò scopre parechji fatti interessanti.