Cunniscenza vèdica versu i donne

I Vedas trasmettenu a cunniscenza di a saviezza eterna è di prudenza chì u Signore hà datu à l'umani. Per i femine, a cunnuscenza vèdica attive à rintellu cù u stessu "I", per ottene l' armunia di a mente è u corpu.

Assolu, qualsiasi rapprisintanti di u sessu affettu pò aiutà à u so amatori apertu, cumprende a so fini, perchè in u futuru pò esse riprende realizatu. Ellu hè quellu chì hè u sustegnu per u so omu. A sustegnu in difficult times, ùn lasciarà e so mani caduta. Hè a donna chì dà l'omu quelli forzi chì motivanu à fà faccenda è realizazione.


Fundamentali è sicreti di a cunniscenza védica per a donna

Sicondu i Vedas, a forza di e donne in autore e cuntrollu. A so energia hè a basa di cuntinuamentu. Cù u so umore crea un tipu di atmosfera magica è calmante.

Sì u guardiastu di a casa hè sempre nervu, preoccupatu di picciotti, cunsumava a so energia in vain, panics - tuttu chistu spende rapidamenti in a realità circundante è principia à materialificà.

Ci sò sicrezii basi di u cunniziu védico chì ogni donna hà bisognu di sapè:

  1. Secrets of beauty. A peddi bello è nùcciu, u pilu finitu è ​​unghjuli, una figura eleganti hè u risultatu di nutrimentu propiu è un stilu d'attivu senza abituori. Questa hè a chjave per a bellezza è a salute.
  2. Cu cura di Vedic. L'alimentazione hè l'arma secreta di una donna. Ella deve esse cunnisciutu di i principii di a cucina: l'usu di spices, a cunsacratge di l'alimenta, l'u tempu di manghjà, lavurazza, frugalità, nutrimentu propiu.
  3. Ogni donna hè un curagheru chì deve bisognu di i principii basi di appricà a medicina, medicini naturali per mantene a salute.
  4. E cumpagni armonii cù u so maritu, custruitu in bontu è passioni, l'educazione propria di i zitelli - una prumuzione di felicità di famiglia.