L'Apple di discord - chì manghjò a manzana di discordia - a legenda

A fraseulugia di a mitulugia antica hè una pumu di discordia, hè sempri prisenti. U principiu di a Guerra Troia servia cum'è a furmazione di questa espressione, quandu a dea di disputa è scandali fici un fruttu d'oru cù una inscription - "a più bella" - à a festa.

Chì hè a pumu di a discordia?

Hè cresce chì a pumuta di a discordia hè a causa di l'inimitazione, u disaccorduge è a polemica. À quell'èpuca sta frutta pruvucò una guerra in quale participonu i dui dii è a ghjente. Tutti i disputi anu basatu annantu à l'attrazione è di u disprezzione di a donna per l'admitteti micca belli più belle ch'è una altra donna. Ora pudete sente di qualchissia "hà manghjatu una pumu di discordia", è questu situ hà indicatu una seria esclarzioni di a relazione.

Questa fisulugia hè in più usata in u nostru tempu. Puderanu di qualchì facilità a situazione quandu una persona pruvucatu in particulare, rinsegna nant'à u rilazioni è inflate l'scandalu da u scarrà. Hè cume chì a cunciliatò dopu una persone inimitazione hè casi impositu, secondu l'avvenimenti di u mitu anticu grecu. Questu hè unu di i casi chì Zeus hà fattu u sbagliu, è cusì pruvucava una grande tragedia.

L'Antica Grecia hè una pumu di discordia

A mitulugia di a Grezia antica è assai instructiva, è a legenda di a pumuta di a discordia indica chì ancu una minuranza di pezzu pò diri à cunsiquenzi desastruzzi. L'avvenimenti di quellu tempu si appieghjanu à a festa di Peleu, u re di mortali, chì si maritava a figliola di Zeus, Thetis. A festa, tutti i dii eranu invitatsi, fora di Eris, a dea di disputa è disputi. Hè stata distesa da ella, è hà decisu d'incrucià frà elli sti biddizzi di l'Olympus Hera, Afrodite è Athena. U so pianu era in una banda astuta, perchè era cunnisciuta chì a déesse hè egoista, ma di l'altra banda hè trita, perchè u fruttu pò esse divisu senza disputi è guerri.

Cumu appareva a manzana di a discordia?

Quale tirò la menza di a discordia? In u messu di e casu, era faciule per ùn avè notte i novi prisenti. Eris, chì prumove in risentimentu chì ùn era micca invitatu à una festa, l'hà guardatu, è pigliò una poma entre l'invitati. Fici era oru, avia un lustru fascinante è un aroma piacevule, ma più importantu, mostra a inscription "più bella". Questa inscription servia cum'è u principiu di a Guerra Troia, quandu per ghjudicà e trè deessi chì discuttu chì prupietà u fruttu, dettu à Paris, quale l'hà dettu à Afrodite . Hà intesa d 'aiutà a robba l'elite Helen, a figliola di Zeus, è questu era u primu passu, dopu chì Troia era distruttu tutta.

Parechji mistieri di a castagione ùn sanu micca ciò chì era scrittu nantu à a pumuta di a discordia. A so informazioni era disponibile solu pè i dii principali, è Hera, Afrodite è Athena, cunziddiranu più di u tìtulu "u più bellu". Ancu Zeus stessu ùn ùn pruvà à ghjudicà, cunfidendu sta missialla à un diu pocu cunogettu, risuscitatu in a famiglia di pastori. In seguitu, hà scuntatu ch'ellu aghjò cusì imprudentamenti, perchè sceglie l'ellu stessu, parechji vittimi pò esse evitati.

Chì si manghjò a manzana di discordia?

Ma quellu chì si manghjò a manzana di disputa? Per pruvà una frutta di paradisu avianu avutu, Afrodite - a dea di l'amore è bellezza. Aghjunghje ella hè ghjucatu, i so rivali affirmanu chì hà imprudatu u metuvigratu pruibitu: promete a Parigi per ste robba a so sposa. Parechje dumannà quarchi questione, quale hà avutu a mansa di a cuntrazzioni à l'ora di a creazione di u mondu, quandu Adanu è Eva eranu l'unica persona in u pianeta? In questu casu, un fruttu pruibitu era manghjatu da una donna, è hà cunnuzata tutta l'umanità à una esistenza mortale.

L'Apple di discord - Adam è Eve

Hè cunnuscitatu chì Adamu è Eva anu banished from the Garden of Eden, perchè manghjendu u fruttu pruibitu da l'àrburu di u sapè. Ma chì pensa a manzana di a discordia in questu casu? In fattu, stu mitu pareva sutta l'influenza di l'antecedente, è assai cunfundinu sti dui frutti. Eve hà tastatu u fruttu di l'arbre, ma a sclarità chì era una fruttu dada hè vera, una forma di furmazione ùn hè micca cunnessione cù a so storia. U mitu di paradisu si basa in u tempore di serpente, chì cunvince à a ghjovana donna per viola i reguli stabiliti è eventualmente succorsu à a so persuasione.