Karl Lagerfeld - cullizzioni 2014

U so novu coltu di u ventu di invernale di vestimenta Chanel in u 2014, u famosu designer Karl Lagerfeld hà dedicatu u Cocal legendarium. Ma micca solu questu couturier hà surprised many guests. U fattu hè chì Karl Lagerfeld presenta a nova moda in u centru cummerciale reali. I mudelli spilati in i palcateddi, i prudutti stampati in paesi culurite, u culore di quale era in armunia cù u cuncettu generale di a cullezzione, chì hè stata sorprendentemente luminosa è affirmante di vita, perchè a passioni di u maestru à u biancu è nìvuru hè cunnisciutu.

Colorful autumn and bright winter

Ghjè in a cullezzione di Lagerfeld chì u luminosu ricunnisciutu com'è una superie tendenza di u vaghjimu è l'invernu hè assai spressiva. Per i ragazze, u designer apugisce cù un vestitori tridimensionale, chì a cunghjunghjenu cù un cuciutu struciutu o ghjuvelli di mutuu è i pantaloni shortened chì spiezavanu a speranza. A bona maiò a decisione, s'ellu si cuntene i peculiarità di u perjodu di l'otoño-invierno.

Ci sarà una cullizzioni pruvucanti cù un accentu adolescente è travestimenti per quelli chì preferanu un modu più restuitu è eleganti . Lagerfeld attivamente usa lana, tècnica di boucleing, diversi tissuti. E so robba aghju vede a prima vista cusmone è confettu. Adored by the designer, a tweed hè stata pinta in culura cusciosa è avà ùn hè micca cù spiagge di colore è brusche, ma cù cimi brillanti è metalli. Pudete bisogna l'amore di u maestru à i corsets. E coseu à e cimece è corpi di i vistimenti, chì dà a donna l'oppurtunità di vede più elegante.

Leggings strisciati, cammimi brillanti à scacchi, tagliati a puntelli di culori di culori multicuri, pantaloni curchi, calzetti cù tops differenti, tweeds, frames eyeglass, sacchetti acfitati - i vignaghjoli chì eranu prisenti à u spettaculu avianu quarchi cosa per esse surprised, è avà u nostru ghjornu.