Malatii di a currantine è u so cuntrollu

Probabilmente, ùn ci hè micca più boniali priziosità nantu à i nostri siti, simane di rossi cunti . Hè statu longu reverendo per qualità medicinali. Por desgracia, grazzi à e realità muderni, pudete esse cunfidu cumpletu in a salvezza di passeggini, se solu per cultivà cù i vostri mani. Ma nantu à a strada di a cugliera, i malatii è i pesti di a pascetta spessu saranu. Sti prublemi ùn solu micca debilitatu a pianta è riducate i fruttu, ma ancu pò causà a morte di l'arbulu. Per esse appruntate davanti à a staghjoni, verificate e malatie di i curranti è a lotta cun elli.

Anthracnose in a currant

Sè avete avvista tagliu pezzi di u culu tintu rossu in u ramu chì pocu annantu à a superficia entera di e foglie, u probabilmente chjappu cun l'antracnosi. Con ellu, cù u tempu, cum'è u fungi si sviluppa, i casci falli per l'assecamentu di i peculi. Deterjorà u currant, u funziunamentu aiuta à reduci u rendiment. À i primi suspetti, hè cunsigliatu per cunducta u trattamentu di l'arbulu cun una soluzione antisettica. Per questu scopu, u liquid di Bordeaux hè 1% optimu. Inoltre, prima chì u travagliu accumbe, i fogli Un profilaxile eccellente per u sviluppu di l'anthracnose hè a racolta di e foglie nantu à u situ in prima primavera, induve funghjetta spori sviluppanu cusì boni.

Rustu in u currant

Unu di i currenti freti di a pasca hè a malatia di oxidante. Determina chì hè simplice: in a parti sferente di e foglie sviluppa mancu d'aranciu rossu è internu - arancius fluffy pads. Quandu i primi signali di a malatia si trovanu, u fluidu Bordeaux 1% o una suluzione di sulfu di cobre hè ancu usatu. In i casi inghjùlidi, pudete pruvà fungicidi - "Fitosporin", "Previcur" o "Topaz". Per a prevenzioni di u ferru, hè cunsigliu per cumprà variità resistenti à u fungi, è pianta l'arbusti di i coniferi di a flora.

Cotrone currant

Sì e duranti u fiurimentu l'apparenza di tozigni chjucchi atipichi, chì acquistate una sbampesta quantità è una sulla lattice lattice, hè probabbilmente un casu di una malatìa di a currant com'è l'ingujata. I cambiassi afectanu e foglie, sò atipichi, allungati è acquistate punti punichi. Spessu una malatìa riesna cuncetta l'infertilità di l'arbulu. Di cumbattimentu di i mahrovostia ùn hè influinzatu pocu, cun una lattice febbrae, pudete pruvate a spraying 1% suluzione di sulfuffu coloidal o fungicida "Carbophos".

Omoiu in olegi di currant

Trà e malatie di e zucca surgenti, u moiu puliticu hè cumuni. U so iniziu hè marcatu da l'aspettu d'un scurf grey-bluson sobre e foglie, chì in u tempu infatti l'agrumi di a pianta. Se ùn piglià micca un scopu, l'arbusto pudete moriri in quattru anni. Dunque, i primi simmulogichi spraying cun una solu 2% di Nitrafen. In a lista di ciò chì pò trattà cura di e malatie, ci hè ancu una suluzione di sulfu di sulfu di sulfu di 1% o suluzione coloidale.

U biancu nantu à a currant

Sta malatìa funggica accumenza cù l'apparizione di rossi sputichi marroni-marroni, in u centru di quale pare un corpu blancheschi. À u tempu, i spots sò in llena chì affettanu tutti e parte di a pianta. Subsequently, e foglie sbuccerà, u crescita di l'arburetarà si prusiguiva, diventà vulgari, è darà fruttu pocu. Sì u listinu di qualificatu avà ghjunti truvatu, hè necessariu spruverà e groseve cù preparazione cum'è "Phytodector" o "Nitrofen". A bona efficienzia di blanche spotting hè evidenza da u listessu liquid Bordeaux 1%.

Comu pudete vede, crescente una grolina, e so malatii è a lotta cun elli ùn sò micca sempre una materia sìmila. Mumentu puntuale salvà a cultura è acquistà una cullettia largamente espertu di boni deliciosu.