Cumu inizià una nova vita?

Parechji di noi hà prumittti di cumincià una nova vita, finu à chì vene u mumentu convenientatu - Lunedì, annu novu, un incontru di i pianeti. Ma ùn cumincianu micca, cuntinuanu a campà da inertzia. Cumu rinfurzà a forza è surtite da u quagmire, chì basa di abbitani è di rutina, cumu cumincià a vita da una nova foglia?

Chì significarà di fà una nova vita da u scarratu?

Chì ci vole questu quand'omu pensate chì cumu per cumincià a vita? Hè assai probabili, vulemu amparà à vive una vita sana, allughjà in u passatu tuttu ciò chì impedisce di fà. Ogni parsona hà da avè u so averebbi, - qualchissia hà stata supravissata a so rilazioni, qualchissia sò hà abituati. Questu hè, a quistione di cume vita di vita ùn impone u principiu di a vita da scarrafiate. Per fà ricerete una nova vita ùn hà micca ribà in tutti i ligami, abbandunate u travagliu, vende un appartamentu è si move à e muntagne per dedicate u restu di vita à cuntemplazione i stiddi. No, se sente chì hè necessariu - per piace. Ma a maiò ùn anu bisognu di esvete tuttu u ritmu di a vita, ma solu per correggiri qualchi ligna.

Cumu inizià una nova vita?

  1. Vulete amparà à cumu fà una nova vita? Prima di scurdà di e date cunditionale, ùn avete micca principiatu quandu a Luna in Capricornu seranu, ma avà ora. U fattu chì avete da prumesse l'iniziu di cambiamentu hè a reazione subconsciousu di u corpu, a disprezza à cambià - hè più faciule di visu da inertzia. Per quessa, più d'aghjustà i cambiamenti "per dumani", più chè l'avarè chì ùn avete mai cambiatanu nudda.
  2. Ùn pudete micca principià nanzu novu senza rumpia l'anzianu. So ùn abbiate paura di fà questu. A paura chì dumani serà pitittu di ayer? Allora ùn avete micca successu. Perchè tutti i timori sò iutu, è u vostru passatu ùn esse micca scappatu di nuddu postu - pudete sempre tornà à u cunchju, è l'oppurtunità di pruvate qualcosa perchè risichi perdi per sempre.
  3. Per cumincià una nova vita, bisognu di scopu di esse oghje chì avete, avete bisognu di un puntu di partenza. Per truvà, fate un listinu di prublemi chì deve esse resolvi (cumprà voiu d'ungliu ùn hè micca ceddutu quì, pensate più largamente). Select various areas for which you want to work, and write the result desired. Evite u dettu innecessariu, avete bisognu di simprici di motivazione, micca un pianu di travagliu.
  4. Voi veramente voi principià? Allora alluntanate chì vi sarà ricurdatu di u passatu - una foto di un traitoru-anticu, nota nantu à i prughjetti di un impiegatu passatu, ghjunciti chì anu parechje cunghjuru in una "dieta di donut". Cosa da fà cù sti cosi - l'arragghianu o oculanu - decide per voi, u principale hè chì ùn sò micca ghjunti per l'ochji. Ma se sapete per tù stessu dèbilu cumu trà e cose è cuminciate in un ciumi pienu di u disprezzu, hè megliu tirà fora per ch'ellu ùn avete micca penseri di vultà à u passatu.
  5. Un novu hairstyle hè un passu versu una nova vita. Pensa veramente chì u vechju aspettu sarà fitto per voi? Di sicuru, questu hè micca cusì, perchè l'esternu deve cuntribuisce à u rintimentu internu. Cusì, cambia u to hair style, stile di vestitu, di modu di pittura.
  6. Per abbandunà u passatu duoppu ùn vole micca à vultà à questu, scurdate di e vostre dubbvi, dispiacè è un sensu di vrollà - tuttu chistu passò un tempu assai longu, è forsi non cun voi in tuttu. Ma l'esercitazione deve esse toltu da quì, avete da ripetirete l'errore - mai Ùn cambia micca qualcosa.
  7. Sentite un puderezza? Vede à i pratichi orientali - yoga è meditazione. Amparate à fucalizza nantu à u prublema è truvà a megliu solu. Nunda supernatural, in fattu, avemu risposti solu à tutti i dumanni, solu per via di a vanità di u vinu è di cerniglia di casi "impurtanti", ùn avemu micca avvistati.
  8. I primi simuli di utilizate à una nova vita sò difficili, pudete sentate l'apatia è a fatigue. Ma tutti passanu finu à quandu avete i primi riżultati notevuli. È sò stati cun voi à u livellu di diligenza. Dunque ùn rinuncia, avete da sicura di gestisce tuttu!