U Metu Socruticu

U metu socraticu hè u metu di guidà a conversazione, chì Socrates hà datu. Faraoni di i sughjetti di u dialogu cù l'interlocutore, dumandendu amici parente durante a conversazione, Socrate dirigit l'interlocutore à una comparsa più larga è più bella di a natura di e cose. A causa di st'ultimu, truvò suluzione inghjustu à prublemi prublemi prubblichi.

U metudu di e rispettu posittivamenti sòcrate

L'esencia di u metudu di Socrati hè chì, per esse ghjustificà i vostri miri, avete bisognu, in ogni circustanza, di inizià una conversazione cun una persona da quelli in quale cunvergenu l'opinione. Questu hè un tipu di gestione di cunvirsu è à u stessu tempu a manipulazione di u vostru avversu.

Se vulete sempre per passà una solita chjassi in conversazione, avete bisognu à guidà da e seguenti raccordji.

  1. Arrange à l'interlocutore. Comu chjaru cumannatu prima, hè bisognu di cumincià "da una distanza" prima hè necessariu di guadagnà a simpatia di a persona di parlà à voi, è solu à pruvà à l'offensiva.
  2. Discussion of your question or topic. Quandu avete digià monda in discussà u tema di interessu per voi, è l'interlocutore ùn anu da discorsu cun voi, avete bisognu di dumandà e questi pregunta: "... Sentite, forse ùn era micca accortu assai a question, ma chì veramente accunsente cù u fattu chì ... ? Ma ùn altrimenti. Dumande di a forma: "Perchè ùn accunsentenu micca, ghjustiificheghjite l'opinione?" Ùn hè cunsigliatu per dumandà assai.
  3. E risposta affirmativa. Immediatamente induce l'interlocutore à risposti affirmative, dunque questu puderebbe accunsente cù voi, perchè da u puntu di vista psicologicu, hè assai più faciule chì aghjunghje chì règule.

U metu socrateicu hè una tecnica chì permette di cuntrole u prugressu di un dialogu. A primura particulare hè devenu per u fattu chì solu u dialogu Socrate hè cunzidiratu un tipu di trasferimentu d'infurmazione, per tentativu d'ottene u so propiu, cuntrollu chì a conversazione ùn hè micca u so monologu.

Mètode di cunuscenza di Socrate

A frasa "Sapemu chì ùn cunniscite nunda" descriga a visione di Socrati di a saviezza universale cum'è accertamente possibbili. U cunniscenza vera hè disponibile solu per sàzii è pensatorii seleziunati.

Chì hè u metudu Socrate? In una vista duale di u sapè.

  1. Uncritically modest. Cuncirnendu l'appughjatu à a verità divina.
  2. Irnicamente crìtiche. Cunnessu à a cunniscenza umana.

In sustegnu di u precedente, hè superfluvule per vultà à i vostri attenzioni i trisebriti tistimonii riguardu à stu metudu.

  1. U sapè hè divinu, per quessa chì un omu chì hà avutu u so esaltatu à i deuses.
  2. Socrati era cunvintu chì a maiò parte di a persone solu surpassà a cunniscenza, perchè ùn anu cuntu a so significazione.
  3. Ancu i sàviu sianu assai suttu à a voce di a raghjonu cà à a chjamata di u core.
  4. A mente hè in tutta a testa di a società è ogni persona ind'è individualmente.
  5. U travagliu naturale di l'omu hè di cumprende a verità divina.

L'abilità di aplicà u metudu basicu di Socrate in a vita, pudete sviluppà in sè stessu.

Per quessa hè bisognu:

  1. Pensate nantu à a struttura di a frasa. Diciaremu chì vulete transmetre à l'interlocutore una idea impurtante per voi, ma ùn pudete fà micca, perchè ùn hai micca sicuru finu à a fine, chì a persona à quale ellu hà da esse diretta hà cumprate bè. In questu casu, avete bisognu di scrivite nantu à carta. Sceglite e tesi principale in i registri.
  2. Formate e tesi in forma di dumande. Dopu chì avete spartutu tutte e vostre pensamentu, dumandate à l'interlucutore a tesi di dumande in modu sicuru d'assicurà chì hà fattu veramente capitu u cursu di i vostri pinsamenti.

Ùn ci sia scuraggiatu si ùn avete micca successu à a prima volta, cuntinueghja a pratica è vi vede cumu dopu un pocu tempu simpatevule è cumprà appuntamentu i vostri pensi cù l'altri è si trovanu persone.