Cume sceglie chjappa di u pastore per l'invierno?

Parechje ziteddi prima di l'iniziu di l'imberghini cumincianu à dumandassi ciò chì di sceglienu: capace di zucca o ancu un capru di pelle? In fatti, hè abbastanza faciliellu di decide chì vulete pruvà. Certu, u capru di pelle hè un indicatore luxuu di l'estatus è u gustu bè , ma di tutte di tutte, un capo di pelle di qualità da u pezzu naturali pò permessi di compra, è acquistendu una falsa hè una stupidità totali. In i più funti à u capru di picurara, hè pussibile attribuisce u fattu chì hè sempre assai più prezzu ca un capru di pelle, è calienta a fretu ùn esaltante. Inoltre, permettenu sceccu di u pastore di zucca è ùn hè micca stata assai luxosa, hè un modellu assai stylish è versatili. Ma u principale hè di sapè cumu sceglie l'azzetta di pruduttura bè, perchè l'aspettazione è a proprietà di l'insulazioni termali dependenu direttamente di a so qualità. Eccu fighjenu uni pochi reguli chì vi aiutanu à a materia di a modu di sceglie un capeddu d'u pelle per l'inguernu, perchè ssa sughjettu sarà sia dispunibule.

Cumu si sceglie un capo di caprule stà?

Qualità di a pelle. Prima, cunzidira l'armanu di tuttare da l'esternu. Avete cume cola. U culore in ogni locu duverebbe esse uniforme, senza tàppi, scratches, tagghi greasy, spots di spazii di spustamenti in certi locali è cusì. Inoltre, longu i spini di i costi è à l'estremità di e maniche, a furghjiave esse currettamente cusì chì ùn pò micca visu. Sè cumprate un capeddu strupiare di zucca, senza una strata rimpiazzatori, poi chjama un fingerna nantu à ellu è vedi se u traccia hè stata. Se ellu hè presente, questu quì indica un aspettu qualitativu di pelle.

Ma in casu avete un saccu di stivali cun una capa superpugnulante, l'avè bisognu di piglià un verificariu. Fighjate à questa capa hè in ogni locu uniformu ghjustu, ùn aghjunghjava micca à e mani. Eppo ancu di geganti nantu à a pècura di testa di l'ova: l'oliu duverà di fuga in a superficia senza micca un traccia. A quistione di quale stalvaru in u pelle hè u megliu a sceglie l'acqua rimpicanti o di solitu. Innota chì a pecuri senza una culle di prutezzione ùn ùn impiede immediatamente, ma hè sempre imbulatu. Dunque, se tenete un invernu nuvèvulu è slushy, hè megliu di sceglie un mudele à rimbientu.

A qualità di fur. Avà tornanu a scelta di un capeddu di calzini cibo bè calore, per ùn avè a paura di nè frette. Verificate chì u pelle hè stata cun prugna currettamente in una direzzione, perchè altri, a stufa d'ovincia serà incunificata per vèstinu. Inoltre, i pelle di a pecore ovini d'alta qualità anu da esse di culore uniforme, ùn mancanu micca prutezione, ùn serebbe per esce. È ùn ti scurdate di staghjunà u pilatu di steppe d'ovincia: se ella facianu un sonu crucidu, a so pede hè pegata à ella, è hè megliu d'abbia da una compra.

E qualchi pocu. Eppuru, per sapè cumu sceglie un bè pilu di pècura di bularra, avete bisognu à attentu à e cosechi. Per esempiu, verificate e customeci. Hè desirabili chì erani duppiate, da questu l'abetta di u capeddu feranu durà. Da u pilatu di pilureghja, ùn ci anu da esse prufessiunati sfavore di prupietà indispatèvule o niche. E verificate cusì chì a pecuri hè fatta, chì si tense di fronte à u specchiu è a sopra à e mani. Quandu u levu ghjunghjene a manu, u bravu drittu avarà firmatu in parte è vice versa.