Finger Games for Kids

Hè statu longu deve cunnisciutu chì i mutori di u mutivu di i zitelli cuntribuiscenu à a furmazione di u so core è u sviluppu di a parolla. U muvimentu di e mani aiuta à stabilisce un rapportu forti trà i hemisferii danesi è di u cireremu è assicurà u so travagliu sincronu. È per stimulà u sviluppu di i sapori motri fini, i ghjoculi di u dete sò studienti.

U zitellu annunzià a cura di e so mani à circa trè mesi è ghjuntu da questa età pò passà i ghjetti di u dete di i zitelli. Puderete accumincià cù un liggeru chjappà di i palme è i dete di u zitellu durante parechji minuti. Circò per i so dite è poce un massaggi, vi atrai l'attinzioni di u zitellu è l'insegni di traslassione e so dite per separat. L'impurtanza di i ghjoculi di ghjocu in a vita di u zitellu ùn ponu esse stimatu. U picciottu prima cuminciò a strufinà e manicuresi à a face di a mo mamma è u capelli. Sìmpiu u ghjocu brillanti nantu à u gruppu, u zitellu ùn solu cumencia à seguità i so ochji, ma ancu alcune per elli cù i so mani, aiuta di toccu sti ghjoculi.

I parenti sviluppanu una percepzione tettiscale di u zitellu, allughjessi toccu l'articuli cù diversi superfici fatti di i diversi materiali. Questu hè un ghjocu di ghjustu per i più ghjovani. Hè dispunibule chì i ghjucassi è l'oggetti chì sò usati in ghjoculi di u ghjocu per i zitelli, sò fatte di materiali naturali è anu un piacevule à a superficia tattiscente, per esempiu, ghjudizii fatti di legnu o lana naturali. Hè necessariu di gastru sirinzi di ghjustu per u più chjucu ogni ghjornu per dui o trè minuti, mentre chì parlerusamente à u zitellu. Ùn si scurdanu di l'impurtante dettu: quandu u zitellu hè tutte di bocca, i ghjucadelle sò sempre neve. Nanzu i ghjacci di i dete, hè bisognu di utilizà ghjoculi di tanti mizzioni per i zitelli, perchè un unu di i ghjuculi chì u zitellu pò piglià cun uguali cù a palma di a so manu, l'altri per piglià e mantene tutti i dittati, è di qualchi ghjucate - solu dui.

Toccu i ghjocu di ghjocu cù un ziteddu di un annu, pudete amparà l'azzioni è i cuncetti basi: darà, piglià, mette, etc. I zitelli apprendenanu da a zitella più antica per ghjucà "ladushki", "capra goate di capra" è in magpie, chì "kashka cucinatu ". Tutti issi ghjocalli sò i ghjacci di ghjente è i gestiti, inventati in Russia.

Quandu u zitellu hà digià amparatu à pusendu, puderete correrà i manichi di u zitellu in un saccu di fagiolinu o u sughjettu o vi permettenu di movimenti joca d'una casula à l'altru. L'uggetti di i ghjoculi di u mozzu di i zitelli puderanu esse di diverse forma è di dimensione. È quandu u zitellu annunzià u caminu, sempre vole à scavà in a sabbia o neve, tocchi fiori, foglie di grassia, verificate qualsiasi objettivi à u toccu è ùn manca micca interferiscenu. Sti ghjucassi di i zitelli sò un prucessu di cunniscenza di u mondu chì u circondu, a so percepzioni tactil. Eppuru, cumu l'adulte supplementu stu prucessu in e so parolle, spiecendu tutte e sensazioni di u zitellu.

In i zoni di ghjocu per u zitellu, hè bisognu di includiri piramidi cù vestitu d'aramenti multi-culore, cubi rilluzzati da quale l'autucere è e case, sò immulati, disinfettori ccu detallsu di forma simplici.

Fate i travagliati di u dete in 2 - 3 anni, pudete insegni à u zitellu per buttone in buttuni, buttoni, ancini, cravati attaccati. Fate questu senza pruntendà, in forma di un ghjocu, accumpagnatu cù u lamentu di u zitellu per qualsiasi rializazioni. Amperiti utilizati à sviluppà ghjoculi di u dettu in a forma di scrittura è mudelma. In i 3 - 4 anni i ghjoculi di u ghjornu di i zitelli pudete cumprendi a creazione d'articuli artighjanali cun l'aiutu di cola è di tisei.

Fate cunsiglii di ghjucà cù a musica, pudete sviluppà un sensu di ritmu di u zitellu, svilate e so capacità musicale, diversificà a forma di u jocu. Qualchida canzone, accumpagnata da i muvimenti, colti è gestiti, attivate i zitelli è impetu à u so sviluppu. Ùn si scurdate micca chì tutti i ghjoculi di u ghjornu è l'eserzii deve esse fattu sistematicamenti, ripetendu è riparazione di novi movimenti.