Ratu Boko


Un locu assai interessanti per caminari in l'area di Jogjakarta hè chjamatu u Palazzu Ratu Boko (ancu in generale hè più di i ruins di u complexe palazzo). Se vulete acquistà un amici più famosu cù a cultura antica è l'arte di l' Indonèsia , Ratu Boko hè una visita valurosu.

A storia di u palazzu di Ratu Boko

I rovine di u rughjone di u Ratu Boko datanu a fine di u VIII - a prima parte di u 9 seculu. Ratu Boko ùn pò esse chjamatu un tempiu , un monasteru, o un palazzu cumplicatu. L'opinioni di i circhificanti in quantu à a fini di l'edificazioni lucali sò assai divirsenti. Cume presumibuli in u Medievu, una fortezza hè stata custruita nantu à questu locu, era cunservatu in parti, in particulare per l'alta sismicità di l'aria. Arcuni storiori sò inclinati à a versione chì avà era un hospitalu quì.

Chì cosi interessanti pò vede?

I Ruini di Ratu Boko sò dinò chjamati "Kratone", chì significa "Palazzu". U primu chiaru chì culpisci l'ochju quandu avete da quì hè una porta attraversu duppia bella, a quale prupone una scala tri-span. Ghjè quì chì pudete osservà a più grande cuncintrazione di persone. Da a porta à i costi sò parechji putenziali è fugliati da l'esternu.

À l'intrata hè un schema di u Palazzu Ratu Boko, chì si pò fà navigà finu à u complexu. Quandu avete intru sò intruduttu, à a manca di a porta, pudete vedere u pedestalu induve a ghjente si culloca per vede à u tramontu. Da questu locu un maravigliu panorama di Prambanan è i so tempii. Sicondu i pretenzioni di stòrici, questu hè un anticu crematorium. Dopu ellu andate à una strada finu à a cloïssère cun un pale di observazione nantu à a vaddi.

U complexu Ratu Boko compone di parechje strutturi strutturati da e pareti, chì in u primu locu realizatu una funzione difensiva. À tè pudete vede cunservatu parchè à quellu ghjornu:

Di tutti l'edifizii sò solu fundazioni è ceilings di pietra, a parte suprema fu assumuta da esse fatta di legnu o canna è da quellu tempu s'hè colapsatu.

I Cavernes Rituali sò lucalizati in periferia di Ratu Boko. Ci hè solu 2 d'elli, a cima hè chjamata Gua Lanang (o Cova Men's), è a più bassa è Gua Wadon (Female). Probabili, anu stati usati per meditazioni, i simboli sacri eranu cunservati sopra l'ingressu è in i muri (per culpa di calcari arbeiti, i scritti di l'inscriptions anu difuminatu, è hè difficiule di capiscenu ciò chì significanu).

U prezzu di u bigliettu à Ratu Boko, in più di visità e ruvine di u cumplessu, cumprendi una piccula cena è una zuccarera, chì hè speciali in veru per quelli chì vulianu sughjate à vedere u coperchio.

Cumu ghjunghje?

U Complexe di Ratu Boko Palace si trova 3 km di Prambanan, nantu à una culletta (circa 200 m in altitudina), longu a via chì cuntattaghjanu Ghjugjakarta è Surakarta via Klaten. U trasportu pùblicu si passa solu per Prambanan, andavanu bisognu di traslassi à un muttu taxi à Ratu Boko. Dopu à u locu di partenza, puderete sceglie una di i rotte à u palazzu:

  1. Da l'estazione di Tugu Yogyakarta. In a direzzione di Prambanana, a via di l'autobus di Transjogja 1A seguite. Avete bisognu à andà à a strada di Mangkubumi, da tene à Pasaran Prambanan è da una nantu à una moto taxi à u palazzu. O utilize un taxi o allughjassi un auto. Vai da l'estazione per u vostru destinazione 20 km (30 minuti in a strada).
  2. Da l'aeroporti di Adisutjipto (Adisutjipto Airport). A distanza da l' aeroportu à Ratu Boco hè di circa 8,4 km (15 minuti in taxi o un carru affittu). U trasportu pùblicu seguita solu à Prambanan, dopu à u palazzu duvete aghjunghje à u moto-taxi.