Mosque Agung Demak


Indonèsia pò esse ghjuridificatu u paese di un bellu tempiu . Ci hè parechje mudelli religiosi in stu paese: antichi è muderni, di pietra è di legnu, buddisimu, hindu, musulmani, cristiani è altri denominazioni. Unu di l'estru di relict più significativu hè a Mezquette Agung Demak.

A vista di vista

Agung Demak in certi fonti hè chjamatu a mezquita di a cathédrale Demakskaya. Hè una di i più antichi ùn solu in l' isula di Java , ma in tutti l'Indonesia. A mezquette si trova in u core di a cità di Demak, in u centru amministrativu di Central Java. Nanzu à u situ di a cità era u Sultanatu di Demak.

A Misura Agung Demak hè cunsiderata una prova monumentali di a gloria rimessa di u capitu di u primu statu islamicu in Java, Demak Bintor. Stòricisti crede chì Agung Demak hè statu custruitu durante u regnu di u primu sultan Raden Patah in u 15u seculu. A mosche è funziona è appartene à a scola sunni. Hè un objettu di a UNESCO World Heritage.

Chì ci hè interessante cù a mezchega Agung Demak?

U custruitu di u sacru hè un cusì vivu di a mezidica Javanese classica. A cuntrariu di e strutture simili in u Mediu Oriente, hè custruitu solu di a legnu. E si cunparate Agung Demak cù altre mezquità più mudernu in Indonèsia, hè pocu nicu.

U soffiu chjappu di u palazzu si trova nantu à quattru pilastri di grandi teak è hà parechje funziunalità architettoniali cumuni cù edificatori religiose di lattice di e antichi civilisazioni induvidi-buddi di l'isuli di Java è Bali . A purtata principale si opens in duie porte, chì sò densamente décorati cù motivi di fiori, vasu, corone è cuddeti d'animali cù una bocca aperta. Porti sò u so nomu stessu - "Lawang Bledheg", chì significa "porte di u tronu".

Particularmente note hè u simbolicu di l'elementi decoratori. Li figuri stampati sò u significatu cronulogicu, basatu annantu à u calculu lunar: l'annu di Saka 1388 o 1466 CE. Hè cume chì era quellu chì a cumincionu accumincia. U muru di a mezchezza hè imbruttata da tesitura di porcellana: ci sò 66 di elli. Anu purtatu da l'anticu statu di Champa in u cunfini di u Vietnam mudernu. Sicondu alcuni registri stòrici di quelli anni, sti pilchilli vìnniru abbitatu originali da a dicurazioni di u palazzu di u Sultan Majapahit, è più tardi sò stati addistrati à l'elementu di decoru di a Mezquette d'Agung Demak.

In parte sò parechji artighjanzii stòrici è vali di quellu tempu. È vicinu à a mezquette sò sipulati tutti i sultani di Demak è u museu.

Cume accurdà à a moschea?

In a parte storica di Demac, hè megliu per piglià un taxi o utiliscia u serviziu di un pedicab. Pudete ancu rentà un carbu o un ciclomotor.

Pudete intrudutà duranti u serviziu solu à i musulmani. Parechji pericri passanu a notte in ghjustizia à u territoriu di u tempiu vicinu à e tumbini per u pattu di u pardonu è u primu à sente a chjamata da u minaretu. Qualcunu pò visite a mezquita for free.