Museu di i Forzi Armati di Indonesia


U Museu di l'Armati Fucili d' Indone , ancu cunnisciutu com Mandala Satria, hè u principale museu militare in u paese. U so territoriu hè enormu, è a cullezzione hà assai espurtazioni storica, armi è un equipamentu militari. Questa hè una scelta bona nantu à e famìglie cù i zitelli.

Situazione:

U museu hè situatu in u Jakarta meridionale, a capitale di l'Indonesia, in u Catu Gatot Sobrotou, in Western Cunningen.

Storia di u museu

L'idea di avè un museu di a Forza Armata moderna in u paese, cuntendu di u rolu di l'esercitu in u sviluppu di u paese, hè di Nugroho Notosusantu, un prufissore di storia in l'Università di Indonesia. Per piazzate l'exhibiti, u palazzu di Bogor hà statu cunzidiratu prima, ma stu prughjettu era reffirmatu da u presidente d'Indonezia, Haji Mohammed Suharto. Allora fù decisu rimpruverà u vechju di Visma Yaso, custruitu in i 1960 pè a sposa di u presidente, Devi Sukarno. Per rinvià sta casa in u stilpi japonesi iniziu in u novembre 1971. Quasi un annu dopu, in u ghjornu di l'Armata, u 5 d'ottobre 1972 u museu hè statu ufficiale dichjaratu apertu è hà cuminciatu à ricevi i primi guests. À quellu tempu solu 2 dighi di dioramas sò stati posti in questu. Dopu à 15 anni, altru pabellamentu hè statu fattu. In u 2010, u museu di e Forze Armati di l'Indonésia hè stata cumpresa in a lista di l'attivitati culturali di u paese.

Chì cosi interessanti pò vede?

U museu di e Forze Armate di Indonaia cume una zona di 5,6 ettari. Hè situatu in 3 edifichi è in parti à nantu à i terreni d'esporas.

I Sathrya Mandala in Sanskrit significa "u locu sacru di i cavaleri". E veramenti sò assai armi, armatura è materiali per esse in cumbattimentu. Inoltre, sò assai ritratti, ritratti è altre esposi. In i salotti di l'esposizione ci sò i seguenti dipartimenti:

  1. Camera cù i bandieri di l'associazioni militari.
  2. Sala di artifacti di u Capu di Staff - Urypa Sumoharjo, Commander-in-Chief of the Army - General Sudirman, in quantu generale Abdul Haris Nasution è General Suharto.
  3. Un salottu di eroi cun statues di statura naziunali di l'eresioni naziunali di l'Indonèsia, quali i quali i ghjuventuli citadini Sudirman è Urypa.
  4. L'arme di arme , induve parechji rifles, grannjani, schizzi di bambù esigenti è altre armamentu di u 1940 è più tardi sò cuncentrati.
  5. 75 dioramas , dedicate à parechje battelli prima di l'indipendenza, a rivuluzione è ancu a lotta dopu a so termina.

Trà tutti i tesiali di u museu, a particularità devenu esse pagatu per:

Sottu u celu apertu hè una cullizzioni di veiculi militari è altri equipi militari. Eccu avete vede:

U museu pò esse liberamente visitatu da tutti l'altri. Serà specialmente interessante per quelli chì sò fascinati da a storia di l'arme è l'equipa militari.

Cumu ghjunghje?

Pudete truvà à u Museu di e Forze Armati di l'Indonésia per trasporti pùblici (busi espressi "Transjakarta"), è cù un taxi (i carchi blue blue ufficiale), allughjà una motocicleta o un auto. U autobus Express spiccate da l' aéroport da Terminal 2 à u Gatot Sobrotou Street.