Olivia Wilde spiegò à u so figliolu perchè era stata fatta nova

Olivia Wilde, cumpagnia di 33 anni chì hè cunnisciuta da parechji spettaculari in i travaglii in a serie "Doctor House" è "Vinyl", hè in u film "Vita per ellu stessu". U filmatu di sta cinta hè stata in New York è per quessa i parenti d'Olivia: u maritu Jason Sudeykis è u figliolu Otis, spessu visitanu una donna durante a ghjurnata di travagliu. Una altra data di Wilde cù a so famiglia, i paparazzi capiri à riparà in e so càmera d'ayer.

Jason Sudeikis è Olivia Wilde incù u figliolu Otis Alexander

Abbigliu dulce è bè

In i ritratti chì i fotò stati nantu à Internet, hè chjaru chì l'attrìccia tocca à una donna incinta. Ciò chì hè a stampa - hè sempre imparu, ma a piace a cumpetizione stella di a film. U sposu di Olivia hà da ghjucà Oscar Isaac. Inoltre, nantu à e pantaloni l'audienza vide à Samuel L. Jackson, Olivia Cook, Antonio Banderas, Laiju Casta è assai parechji.

Olivia Wilde è Oscar Isaac

Jason è Otis appareru nantu à u settore di a film durante u rotore. Olivia, quandu vegia u so figliolu, era assai cuntentu. L'attrìccia hà pigliatu Otis in i so armati è u pusò à u so abdomen temporale. Hè intesu interessanti per tutti chì osservanu cumu stanu cumerciuti e relazioni familiari. Hè sicuru di dichjarà chì Jason è Olivia anu criatu i zitelli in amore è l'armunia, è a tenerezza cù quale l'attenti vighjàvanu u so figliolu pò esse invidutu. A riunione di a mamma stella cù u so figliolu è u maritu ùn hè micca durazione longa, è solu 15 minuti dopu a famiglia di Olivia hà stata furzata di dicinu adiu è fassi in u prucessu di scaricamentu.

Sudeikis trasmette u so figliolu Wilde in a presenza di l'attore Isaccu
Leghje ancu

A big bocca ùn hà micca cunfunditu à Otis

U figliolu di quattru anni di l'attrice Wilde ùn hè accustatu à u fattu chì a so matri hè imbrata. In uttrovi l'annu passatu, Otis divintò un fratellu per a little girl Daisy. Tuttavia, per chì u zitellu ùn dumandò dumande innecessariu, Olivia hà decisu di preparà u zitellu per una reunione cù ella, dicendu chì ùn era micca a mamma chì aspetta à a picciotta, è a so tia da a pelicula. Jason hà decisu di sustegnu à a so mòglia è disse à questi paroli à u so figliolu:

"Avete vistu, Otis, a mo mamma ghjucà una donna chì ghjè incinta. Avemu solu dui figlioli in a famiglia - voi è a vostra sorella Daisy. Quandu a mamma ghjè in casa à a sera dopu à filmà, ùn hà micca pussutu avè una sughjura grandi.

A riazione di u zitellu à l'spiegazione di i genitori era assai tranquillu. Impressa micca solu Sudequis, ma ancu Wilde. Allora Jason scrissi a riazione di u so figliolu:

"Ùn era micca surprised at the changes that are taking place with a mamma. Otis hà dettu chì capisce chì a mamma hè una attrice è questu hè u so travagliu. Questu hè u tipu di cumpagnu intelligenti chì si crecerà quì.
Olivia Wilde incù u figliolu Otis
Foto da a film "Vita in sè stessu"
Otis capisce chì Olivia hè una attrice