Mobilità di u flussu di u lume: Bono hà ghjucatu per tutti i ghjè di vaghjime!

Ùn dì à dì chì sottu à l'annu novu, i viti più inesperu cum'è realità! Appena l'Irlandese veramenti vulia vedere i rendimenti di u so musicista rock preferitu, u frontman di a banda "U2". Bono, "intesu" i so brami è cumplite, in una manera pocu pulita.

À a vigilia di Natale Bono in cumpagnia di un paru di i so amici-musicisti si sò andatu à u strada di Grafton Street, mette una boxe per i soldi è ... ghjucò u so famosi famosi. Dopu assai u spuntaniu spettaculu di i artisti cugliau una multitùdine enormosa di curiusità. A genti cun ghjustìzia à i muntagni artigliati è i bancarii à i pedi di u musori di u legendariu è i so cumpagni.

Cumpressatu duranti una morti splendida inaspittata, i soldi darà i bisogni di i bè di Dublino.

Leghje ancu

Celebrità pruvate à u rolu di artisti di strada

À quell'èpuca, parechji musicisti anu aghjatu sempre à l'audienzia cù cunviti rigulari. U più famusu violinista americanu Joshua Bell hà sappiutu annantu à l'autenticu Stradivarius in u metro di a capitale di i Stati Uniti. True, u so discorsu fù salutatu da l'audience frizzante. Per 45 minuti l'articulu hè guadagnatu pocu più di $ 30.

Boris Grebenshchikov è i so culleghi di u "Aquarium" ci piaci à intratteni l'audienza cù mini-concerti in passaggi sottili è metro. Questi prestazioni sò digià divintata una tradizioni bellu: in a vigilia di u cuncertu ufficiali cum'è parti di a visita, l'artisti "sèntenu in genti" è ghjucanu cum'è simplicità di musicali stradale. Ricorsu, i musichi ghjucanu in questu format in Kiev, Minsk, Ekaterinburg.