Chiffonier cù i so mani

A soluzione di u prublemu cù assai affari è a mancanza di mobili hè assai simplice. Un uttellu chjaru è diventatu un paradisu per tutti e persone sempre stradale da una sedia à una catedra di vestizione. A versione simplista hè un armadiu integrata cù un gruppu di stantoni, altura à u techo. Per bisogru hà cunsideratu un passu à passu cumu fà un pruduttu in un tali designu cù e to mani.

Chjucu cù u so propiu mannatu

  1. Ogni mobili cumencia cù u prughjettu megliu. Prima di cunvene, avemu da cunzidramentu cunsidarà i locali di ogni largu di u chiffonier fattu da e mani propriu è a so altezza propria. Ancu un primu scontu hà aiutu à calculà a quantità di materiale.
  2. È quì, in fattu, è tutti i nostri travagli: travagliu, pudèbbenu bè cù un specchiu sottu l'armari di u compartmentu, u materiale per a costruzione custa. Eccu decide per sè stessu chì esse ghjustu diventà u megliu materiale: secche, chipboard o altre opere. Per registrazioni avemu bisognu di schiavi, pittura in u tonu di i muri di a stanza è dipinne per finisce i stantoni.
  3. À dirusta à u paviu, avemu principiatu à cullettà u spinu da u gabignore. Prima culligemu i parti lucali, pudemu verificate a correczione di a assemblea di a struttura digià in a pusizione verticale.
  4. Decidente di fà un tipu integratu cù i nostri propri mani, chì significheghja chì u chiffonier deve esse literalment fastened à u pianu è a mura. Questa hè cumu si riparà a freccia di u so postu.
  5. In a nostra versione, u cartone di scienza serà usatu per casing u casu. Per taglià a longa desitjada, prima di a guidaria è u cuteddu avemu chjappu micca senza a cumpagnia di u pezzu di foglia, da pudè curvarle è pagà dinò a parti desitxata.
  6. Hè u tempu di fà a costura di u chiffonier, fatta da tù stessu, quant'è in modu raziunale. Ancu u cuteddu chjamatu ùn hè micca minatu. Se corre ghjatechjà tutte e dettagli nantu à a carta, abbastanza dui o trè. Prima, i pareti eranu struiti, da a parte suprana. Fattu, cusì u pillaru davanti. Avemu pruvatu à copre u bastimentu da parechji milimetri per ùn esse micca vistu cù porte chjusu è apertu.
  7. U quadru hè cusitu, da chì deve esse cumpletu. Tutti i cantos angulari avemu assuciatu cù a cantone di prufilu, chì significheghja chì sta parte deve esse chjesa, per ciò chì dopu à u colpu di ghjustu tuttu passa per u stessu livellu.
  8. Ci hè sempre u travagliu per u picculu. A parti supraniore di u chiffonier hè prestu, ferma per cullettite per elli internu, perchè era originalmente urdinatu. In u nostru casu, quessi sò stanzelli. Prima riparà e lampa di lignu. Ogni varchettu hè a basa per u largu.
  9. Avanzate da tavuleti di ghjuchjaru aghjustò preparazione per i stiglii, i pittureghja stampati, prima avè bisognu d'avanti.
  10. Decidiamu micca fà piglià assai spazii è fà un discu incruciutu, cusì i porte sò stati scelti da u tipu di u spugliatoghju per un spaziu massimu è spaziu spaziu. Viaghjàvanu di viaghji cun raghji di such raghji, chì si riparanu in u cimini suprani è più minimu di u quadru. Siccomu u vitrughju ghjust'ellu hè assai grande, hà una retroiluminación per facilidad d'usi.
  11. E ultimamente, l'ultima parte di a classa maestra di custruisce un chiffonier cù i so propria manu hè a decorazione di tuttu fattu. Avemu digià guastatu tutte e cose cù i elementi di pruritazioni, anu staciatu a superficia. Cumplementu, resta solu per appricà una parechji capasti di pintura di l'internu à u tonu di i muri in a stanza.
  12. À a fini, avemu installatu bibliugrafia inturniati, cun mirrors è acquistà un armatu casi invisibili, ma pocu chjinoso.

Questa solu hè una bonita solu per l'usu raziunale di u spazi unoccupiedu, è u veru salvezza di i vostri soldi, perchè i piani acquistati ùn sera micca pussibule à piglia cun u costu di mobili di boni qualità. Inoltre, u disignu turnò à esse compiti è quasi invisibili.