Mastopatìa dissipata di glandula mammariella - chì hè?

In a maiò parte di casi, e donne, dopu avè à sente da i medichi di u diagnosticu di "mastite masticu diffusa", ùn anu micca idea da quale hè. Stu termu in a medicina hè chjamatu chjamatu disordine, in quale hè un cambiamentu di a struttura di u tessulu glandularu di u pettu, chì porta à un cambiamentu in a rapportu trà i cumpunenti epiteliale è glandulari di u tissutu. Tuttu chistu, a sua volta, risultati in l'aspettu di a tendernità in u piticu in a seconda mità di u ciculu, a densificazione è l'inchanza di i glànduli, securione da i capelli chì s'assumiglia calostrum.

Quali forme di mastopatichi sò spessu emanati?

Per regule, in a maiò parte di i casi, alcuni canciamenti diffusonii in a glàndula mamaria sò cunzidira mammi cum'è a stampa iniziale di mastopathia. Stu disordine hè carattarizatu da a proliferazione di tissutu cunghjuntivu, chì adopranu a furmazione di i nògulidi e non-forma. Comu u risultatu, tali prucessi pò causari à a furmazione di quisti, una violazione di l'struttura di i canali di a glàndula.

Sposta da i risultati di l'studiu, nantu à basa di ragiunculidi è i cambiamenti morphologicu, sò distinti e seguenti formi di mastopatìa difusa:

  1. L'Adenosi hè una viulenza in quale a furmazione patologica hè duminata da i cumpunenti glandulaire;
  2. Fibroadenomatosis - i preghjinzii di i fibrosi;
  3. Mastopatìa cistiale diffusa - stu disordine indica chì a malatia si sviluppa è e densità, i nòguli sò cunvertisce in cisti.
  4. Forma Composita.

Quandu di diagnosticà è decisione una variante di u disordine, i medichi circhendu da u percentuale in a glàndula mamariosa di u cungru glutinale, di u tessulu cunghjuntu è di a crescente di u mammogram.

In certi casi, e donne possu una mastopatica fibruchistica bilatera, diffusa, - stu diagnosticu significa chì u pettu cuntene densità è cisti, in i glanduli.

Chì sò i causati di tali vuluntarii?

Avè trattatu cù u fattu chì hè una mastopatica fibrue diffusa, parlemu di perchè stu patimentu pò sviluppà.

In a maiò parte di i casi, à determinà u pruvucadoru, i medichi parranu nantu à a politeologia di sta malatia, i.e. multitatoriu.

Trà i cundizzioni più cumuni di i mastuttati medichi chjamanu: