I parenti di Anton Yelchin seranu dumandatu per l'absurda morte di u so figliolu

L'investigazione à a morte di Anton Yelchin, chì era struitu da u so stessu Jeep SUV, ùn hè micca più. Eppuru, i genitori di l'attore, chì mortu tràggicu in u primu di a vita, anu annunziatu a so intenzione di prucessa à parechje cumpagnie chì permettenu a morte di u so figliolu.

A tragedia in California

U 19 di ghjugnu, Anton Yelchin pparcò u carru à a porta di a so casa, allughjò nantu à una trasferimentu neutrali. Di colpu, u vaghjolu sputica è sfatica l'attore di Hollywood, pressu à a valla di metallo. Quandu amichi si truvaru u so corpu mutilatu, era mortu.

Recipiente di satisfaczione

Viktor Yelchin è Irina Korina, ripigliannu da u dulori chì i vitture, prupietà chjamati contru i cumpagni chì, in u so parolle, anu involved in a morte di Anton. In a "lista negra" sò: prufessiunale per l'automoziu Fiat Chrysler, ZF l'America di u Nord, chì pruduce autucane è AutoNation, chì gestioneghja l'implementazione di u Jeep Grand Cherokee.

Leghje ancu

L'avucatu di u coppiu hà dettu chì u propiu Anton Yelchin, di 27 anni di età, vole chì l'accusati di i quindi anu detta per un pezzu virtuali per "a morte illegittima di u so figliolu, a causa di quali eranu i difetti di l'auto". U monte di a compensazione esse micca divulgata.

Dunque agghiuncinu, dopu a morti di Star Startreka, una altra rete hè statu sottumessa à a prublema di Fiat Chrysler. I prupietarii di u Jeep Grand Cherokee in i Stati Uniti, unificati in un gruppu, culluvianu appellu à u tribunale, insistendu chì l'apresa avia avutu cunvucazione di difetti in almenu 800 mil auto vindutu, ma ùn hanu micca reazzione à l'amuzione. In u risultatu, questa falluta causò accidenti.

A strada, ind'u mentre u fabricatore di l'automobile preparava documenti per u rinfrescamentu di l'auto-killer - Jeep Grand Cherokee.