Cheste


Trè torre di famosa ùn sò micca simbolichi, ma dinò assai boni di San Marino . Eranu custruiti in tempi diffirenti, ma oghje sò un solu cumunità architecturale. Da questu articulu sarete infurmatu nantu à una di sti turri, u chjamatu Chesta.

Storia di a Torre

I primi riferimenti storichi à sta torre data di u 1253. U propiu di a so custruzzione hè di prutezzione di a cità da i nemici, per quale in 1320 hè aghjuntu à a torre una muralla difensiva chì cunnette e trè torre di San Marino . In u Medievu, a torre hè stata utilizata com'è prigione, è ci era ancu una guarnizioni quì.

A porta moderna di u Pechino fù rializatu in u XVI sèculu, è dopu cunvertitu in u 1596. S'ellu hè statu prisirvatu e lassavuli è foglie in i mura di a torre di a torre. A torre hè stata restituita in u 1924, ma anchi avà hè oghje u più medievale. I residenti di San Marino sò assai fieri di i so torri, perchè sti posti difensi uttene un rol decisivu in a difesa di a cità è un statu pocu indipindenti.

Ciò chì vede in a torre di Cesta, San Marino?

A torre hè situata in u puntu più altu di San Marino, dirittu à a cima di u Monti Titanu , da unni pudete vede una vista chic di a cità è i so l'ambienti. Hè vale à vena quì, almenu per a fine di admiring this amazing landscape. Ma, sicuru, a torre di Chest deve esse inspecciona da l'internu. A diversità di a terza torre di San Marino, Montale , induve i turisti ùn sò micca permessi, e porte di Chest, cum'è i Guaits (a prima torre), sò aperti per tutti quelli chì vanu a vede u so internu.

Dintra la torre, da u 1956, u museu di l'armi antichi hè stata aperta. Quì pudete vedere mostra di armamenti di focu è friddi in acciau - pocu più di 700 spezie appartenent à tanti écochi. Eccu balli, spears, arcu, armature è scudi, altieri, ramrod e silicone, è assai più. U spaziu internu di a torre hè divisu in 4 chjusi di u sviluppu di l'arma polu, l'armatura è l'elementi, è l'evoluzione di l'arma di focu. Grazie à sta stampa impressiunanti, a torra di Chest hè cunsiderata cum'è una fossa di u museu di a cità. In u caminu chì guverna à u pezzu di bastimentu, pudete vede un pezzu di l'antica murta fortificata, custruita in u XIII seculu.

In genere, vale nutà chì hè Cheste chì hè u più bellu di u puntu di vista di u locu turisticu di San Marino è, sopa, manteneu a so apunta originale megliu cà l'altri. Eccu averebbe sceglite i più boni ritratti.

Cumu à a torre di Chest?

Trascorra à a cità di San Marino hè megliu per pede, in particulari in u centru di u trafficu di carru è cusì hè pruibitu. Tutti e trè torre esteranu à a distanza pè u caminu, è ùn hè micca difficultu di inspeccionà senza ellu trasportu. Pudete cullà nantu à a torre nantu à un pittoresco chjesa di u primu torra è u longu di a cresta di a roccia. Questu modu hè una stazzona d'observazione, da quandu invece una stonda panorama.

U tempu di u ghjornu di u Chast Tower in San Marino depende di a staghjunata: da ghjugnu à sittembri hè dispunibile per a visita di 8:00 à 20:00, è da ghjinnaghju à ghjugnu, è di settembre à dicembre - da 9:00 à 17:00. Per l'ingressu à a torre, deve pagà 3 eurore, è se vulete visità e trè torre, u bigliettu di accadimentu costarà 4,50 euros.