U Museu di Vampire


San Marino hè a capitale di un statu piccatu cù u listessu nome, chì si trova nantu à a penisula Apennine. Stu statu hè cunnisciutu com'è u centru di u turismu è u cumerciu, è u so nomu hè traduttu cum'è "A Republica più sana di San Marino". A capitale di u statu hè famosa per i so musei, una di e quali hè u Museu Vampiri e Licantropi di San Marino.

Esposizione di u museu

Vampiri e Licantropi hè cunzidiratu unu di i musei più insosculi in San Marino . Hè vogliu a visità quellu chì amarà u misticismu è storii nantu à i vampiros. Ma ancu siddu visitate u museu solu per l'aiutu di interesse, e so vede vi farà favurisce.

L'exposizione di u museu comprise figuri di cera di tutti i tipi di "spiritu maligni", cumincendu da ghjudicati, witches e vampires è finisci cù altri criaturi cunnisciutu à i amatori mistichi. Quì, a maiò parte di e eroi di e terribbili leggenti sò representati, chì esistenu trà e diverse pòpuli è sò trasmessi da generazioni à generazione per parechji milla anni.

L'ingressu à u Museu di Vampire hè faciule per ricanuscià cù a figura di trè metri d'un lameanu, chì i turisti sò longu assai. Ma stu big guy hè u più inutilità di tuttu ciò chì vi vede in i muri di u museu. Tutti i vostri pescadirezzi, i porsi è e fobie mi circundaranu da parechji reguli di stu museu pocu cumuni. I chjassi sò assai realisti è eseguiti in grandu di grandeur, è a rigalu di rigalu in u museu só aghjunghje horror à i visitori. Inoltre, i muri di u museu sò decurati in russu è nìvuru, salizzendu i tematichi di vampire. Ùn a tutti quelli chì venenu à stu museu poni esaminà tutte e so spettazioni finu à a fine.

A figura più populari hè u Prìncipi di l'Oscirezza - Conde Dràcula. Hè creatu in l'imagine di Vlad Tepes. U so altu Àgnu, Vlad hà ricumandatu per una crueltatanta incredibile, chì mustrau à i so nemici, adupratu nantu à a ghjente.

Hè populara ancu a figura di a Countess Elizabeth Bathory, chì hè chjamata a "condesa sanguina". Era famosa per u so sangu è l'amori per a tortura, chì turmentò i so servitori, è da e figliole di i nobili. Quandu tuttu fù revelatu, in piriodu per i monti di i cadaveri, chì a countessia hà parturitu, era immurata in a so stanza. In u museu, si mette in una bagnera china di sangue, è mantene un vetru di sangue in le mani.

Ci sò ancu esporatu di parechji rituali diffirenti è assai oghjettu di vampire è i simboli. In una di l'alcune ombrívuli di u Museu di Vampire ci hè un veru scritta creepy cun restante di vampire, ma in altri pranzii pudete vede parechji attributi di prutezzione di "a gattivera". Questu hè un munzunu di ali, diversi argumenti di l'argentu, amuletini. Ancu evene a so presenza ùn reduci micca l'horrore chì avete averebbe in prossimu per exhibiti insolite. È un chill run down the back in ogni sala nova cù l'apparenza di u prossimu studiu.

Informazioni interessante:

  1. À l'intrata à u museu pudete piglià un cartulare cù infurmazione nantu à l'exhibiti. A nfurmazzioni stessu hè un focusu storicu è hè interessante interessante, è tutte l'exhibiti sò firmati è avè u so propiu numeri.
  2. In u museu edifiziu ci hè una tenda induve pudete cumprà un souvenirs tematichi.

Cumu aghjunghje à u Vampire Museum?

San Marino hà un sistema di trasportu ben cunvinziale. I Buses partendu da l'piazza di stazione di Rimini (l'avvocà di u prima busu hè 9.00, l'ultimu busu di ritornu hè à 19,20, u prezzu di u prezzu aproximatu à San Marino hè di 6,00 €). I prezzi, i schedari di autobus è ancu mapei pò truvà nantu à u web di l'impresa di http://www.bonellibus.it/portale/. I busi surtite ogni ora. U viaghju dura 45 minuti. Pudete piglià l'autobus in l'intramursu è in a spiaghja di a spiaggia, ma ci hè una probabilita probbia di standing all the way. I busi sò fà ricerca per a grande inscription "San Marino".