Museo di Tortura


In i cità di l'Europa, pudete truvà un gran numaru di musei chì riflettinu a vita di u Medievu. Chì sò parechji musei cumuni di a turtura o altre horrore, chì eranu popularamenti in quelli ghjorni, i tempi di a viulenza di l'Inquisizioni. In San Marino anu un museu, chì ùn tutti ùn àutteranu micca di vultà, ma quelli chì si pruponenu per fà, seranu intaressu.

Esposizione di u Museo di Tortura

U museu di a Tortura (Museo della Tortura) in San Marino ùn hè micca u più grande, ma forsi, un di i migliori musei chì vede stu sughjettu. Contene una cullizzioni cusì attente, chì includenu più di un centu d'uttimi di tortura chì eranu usati in mezzo di u seculu. Hè l'unicu among tali musei, in quale a storia di un fenomenu terribili com'è a tortura è a Inquisizione hè presentata.

Più di un centu di i so esposi sò parechje adattazione chì eranu creati da e persone è utilizate com'è struzzioni di tortura. Eranu creati annantu à parechji seculi, inizendu cù l'Edome medio, è finennu cù i seculu XIX è XX. Part of the exposition hè presentatu da escezione originale, è parechji sò riproduciuti davanti à esichziosi è struzzioni chì anu survivatu à i nostri tempi. In più di i pistoli stessi, u museu hà ricustruiutu avvenimenti è sceni di quantu a ghjente astrucia a ghjente.

Introduzione à i exhibiti

À u primu sguardu, ancu i strumenti di a tortura parevanu innanimali. Ma sta impresione in u Museu di a Tortura in San Marino si ferma più mentre ùn avete micca leghjità a manera chì anu utilizatu. Allora sarà scritta. U manual di struzzione hè scritta nantu à e pasticci, chì sò stati posti vicinu à ogni pistola.

Ogni storia di tortura hè u so nomu. Per esempiu, l'exhibitu "Iron Maiden" - un tipu di armariu di metale, in u quali a persona culpita era chjusa. U fondu hè chì in u core internu sò largu unghie chjude chì scàscenu in u corpu di u piacè. Quandu una persona era mutticedda, u fondu di tali cabinet era apertu è u corpu fu vultatu à u fiume.

Nisunu invenzione cruel pò esse chjamata a catedra di u inquisitore. Hè una sedia, studded con spines longi, chì era spessu appiicatu per l'interrogatori di un prigiusinu naked. È ogni muvimentu pruduce u doloru insupportable à una persona. È à valurizà l'effettu, altri strumenti di tortura foru usati.

In particulare interessante per i visitori sò altre esceporta, chì cuntene u Museu di Tortura in San Marino. Per esempiu, u spagnolu, Vila l'hereta, Grusha è assai altri. L'eerie descripzioni di ognunu dice chì qualchese di sti pruibiti innocu hè statu creatu per fà u dolore è u soffrenu. È cù ogni seculu l'imaginazione perversa di i inventorii anu più tardi è a tortura hè diventata più sofistitiva - maimed, hurt è hà purtatu à morte.

U tour di u museu hà piglià un pocu tempu, anche si trova situatu in trè petti di a casa. À a fine di u tour, avete ghjustu finu à u basatu. Ci hè un "casamate" in u quale u schedettu si trova.

In più di l'esposizione permanente, exhibimenti sò stati annantu periò in u museu, chì cuntanu di l'azzioni di l'Inquisizioni in diverse parti di u mondu. E l'esaminu di l'esibiti in u museu hè accumpagnatu da a musica medievale, chì sustene u sensazione è l'emozioni di vede.

In modu di megliu capisce l'esposizione di u museu di a Tortura in San Marino, avete da esse ingressu à un libru cù e descrizzioni in a lingua chì possa. Ma à u realizazione hà da esse tornatu. E pudete abbandunà e vostre impressioni in u libru di scuperta dopu chì abbandono u museu.

Grazie a tali exposition unu pò vede una dimustrazione viva di u fattu chì ogni putere è ogni statu hè criminali, postu chì permettenu un rimpastu di crueltat e burla. I pistoli sò mudificate, ma u so significatu resta. U museu di a Tortura in San Marino hè una esposizione di crueltà è horrore è a so visita hè una grande pietusa per ogni persona nurmale chì ùn ùn accetta micca a viulenza.

Cumu ghjunghje?

U museu di a Tortura in San Marino si trova in u centru di cità vicinu à a porta principal di Porta San Francesco, à circa 10 metri. Hè situatu in una piccula casa custruita in u Medievu. Per entra, hà bisognu à vultà ogni dirittu è cullate a scala.

Apertura (per una persona):