Gladiolu - foglie gialli

Ciò chì i vostri gladioli anu turnatu oghje? Sembra chì i reguli di cultivamentu sò rispittati, bè cura, riabilitazioni moderata è tuttu fate fine, quandu de sternu avete avete chì e foglie di i vostri gladiolì hà iniziatu à giallu, da asciugà. In questu casu, avemu bisognu d'urdinà l'azzioni decisiva, ma prima cume a question: Perchè u gladiola hè gialla?

Gladiolus - malatii è peste

Gladiolo, cum'è e altri pratiche, pò esseci una varietà di malatie, cum'è a putenza grisa è simili. Ma ci hè una malatìa chì hè assai perikulu per gladioli è Fusariosis hè cum'è cum'è cum'è ella. L'agenti causativu di sta malatia hè u fungus di u ghjàllicu di u genus Fusarium. A maiò spessu, l'impetu per l'apparenza di questu u funghju pò esse infunditore u tarritoriu, troppu fertilizante di nitrogenu o di umidità.

Hè sta maladie chì fa causa à u gladioli à già giallu. Prima, a malatia afecta a corme, chì pareanu mariti caschi. Dopu, per cunsiquenza, e foglie cumincianu a moriri - li skukozhivayutsya è cumincià à fà u giallu, siccà.

Per quessa chì u foglie u gladiolus hè giallu, avemu in fattu, hà fattu scopra. E se sapete l'ingannu in persona, hè questu tempu di cumbattà cun ellu. Eccu, aghju fighjenu i mètudi di trattamentu è prevenzioni di sta maladie in gladioli.

Malati di gladioli - trattamenti è prevenzioni

S'è truvate chì i vostri foglie gladioli sò vultuli in giallo, l'unicu chì hè abbandunatu per voi hè di scavalli cun un capeddu di a terra è i distrugge per chì a maladie ùn si spargiu micca a corme vicini. Hè per salvà a pianta affettata ùn hè più pussibule, ma hè pussibule, cù metu pruduttu, per evità a malatie iniziale.

Metu di prevenzione:

  1. U locu di splantar gladioli duverà esse mudificatu a maiò una volta in trè anni, è ancu più spessu, chì gladioli anu da maladie. Inoltre, si i vostri gladioli digià a sofferenze di fusariosis, puderia sughjornu in u locu, dunque hè megliu di trasplantà gladioli, è in u so postu per plantà calendula, calendula, etc., chì liberanu phytoncides è desinfectate u so, minimizendu u periculu Infezzjoni di i pratiche cù roture grisa ou fusariosis.
  2. Prima di cultivà, hè necessariu di disinzià e corme in a suluzione di fundamentu per mezu di una ora. Inoltre ch'elli ponu esse realizati in l'infuzione di una marigold per deci minuti.
  3. Se vi un gladiolus afflittu da un fusariose, ci vole à daveru sùbitu cù un capeddu di a terra per chì a malatia ùn si spargiu micca altri gladioli.
  4. Inoltre, a prevenzione contra e malatiece è mulching a terra cù agulla di pinu o sossgnolu.
  5. U puliticu contru a malatia hè una prerrogativa, sopramente se a malatizza hà digià influenzatu u almenu unu di u gladiola.
  6. À l'arrivata di u vaghjimu, deve di sguassà tutte e furmazione di residue vegetali da u lettu. Questu hà da cuntribuisce à a bona salute di u to giardinu.
  7. Ùn pudete micca plantà gladioli in u locu, chì era infatu cù fusariali. Se ùn avete micca l'uppurtunità di trasplante i fiori in un altru locu, da quì U tarritoriu deve esse disinfettatu. Spessu per questi propiu, utilizate una tiazone, chì si mischia cù a sà, è hè intruduttu in u locu contaminatu annantu à un mesi prima di a pianta di gladioli.

A prevenzione, in generale, u casu ùn hè micca tutte l'astuzia. Sì cumpite cun tutti issi reguli semprici, Fusarium diventerà un clientu rari in i vostri camere.

Avà sapete u mutivu di chì i gladioli hè asciuttu è u amaru, ma più impurtanti - sapete cumu cun questa malatia è cumu utilizà metudi preventivi chì ùn devenu micca per ella. A principal hè attentiveness è cura attente, chì guarantisceranu a vostra gladiola forte forte è longa anni.