Table stand for cutlery

L'Ordine Absolu in a cucina hè u sognu di a maggiorità di i patroni. L'approccamu à l'ideale aiutà à parechji apparecchi, per esempiu, una buttula di scrittore per cupuleria .

Chì sò i bisogni di a catigurìa?

U stand hè essinziunà un cuntenutore induve i cobercu sò colpi vicinu. Un "apparecchiu" senza pretensioni è utile solu pò esce da parechji funzioni importanti in a cucina, à dì:

Chì sò i raccuglieri

Oghje, i pruduttori furnisce l'scelta maiò di uttimi per a cucina. Questu hè appiicatu à l'apparenza, forma è materiale. L'opzione più caru hè un postu per coutiers made di plastica. Brightness of colors, varietà di forme, è prezzu minimu ci fate assai populari trà e donne di casa. Hè tìpica, sti posti sò usati com'è secadoru dopu l'arricciate i piatti è per guardà nantu à una tavula.

Ùn hè micca menu pocu populari hè a tavola quatru di coperchio inox. I so vantaghji principali di a fine di l'apparenza è di a forza, perchè ùn cose nunda di pienghje micca. Questa opzione pò ancu esse aduprata com'è un stand di tagliatore per serve a tavula, è ancu di i prudutti di porcellana. L'ultime, sicuru, vedi assai eleganti è adattatu per u sirviziu festiu. In ogni modu, l'altru articulu per a porcellana hè assai fragile.

Un culore speciale hè pussessu di vindume è legno di ghjuvatu utilitatu, per raggi ovvi, per uveru è sirviziu a tavola. In vendita, pudete truvà dinò i prudutti cunghjunati, per esempiu, cunzistenti di un mantellu di legnu o porcellana munitatu in una basa di metallo.