A vita persunale di u cantante Milen Farmer

Hè crescente talentu, gentile, quarchi imprudente, luminoso è intrevevule - questu hè u visitatori utilitatu à vedere nantu à u stadiu Mylene Farmer, chì hè prova di fà a so amica di a so vita persunale. Inoltre ùn anu mancu appare in avvenimenti suciali. Hè veru, micca una famosa famosa hà sappiutu d'amparà i so affari amoru da a curiosa premsa.

A vita persunale è un pocu di biografia Mylene Farmer

Milen Gaultier hè vinutu u 12 settembre di 1961 in a cità canadiana di Pierfont. U so babbu era un ingenieru di a custruzzione è dopu chì u cuntrattu di travagliu si trattava, a famiglia si trasfirìu a l'abbitanti di Parigi. U zitellu era quì 10 anni.

Milen hè stata fatta solu micca solu u muvimentu, ma ancu ùn justificava a so sperienza di truvà l'amici in a nova scola: a zitella criscinu chjusura, è per questa parenti ùn vulianu micca cumunicà cun ella.

In l'annu senior anu so sognu di diventà finanziamenti indipendenti di i so genitori, è dunque pruvucatu diverse professioni . Hè stata un assistente di ginèggica, è una cazera, ma hà sughjitu u più longu in l'agenzia di mudeli. In parallelu cù u travagliu assistite i corsi di teatru.

U principiu di a so carriera stella era una reunione in l'agenzia muderna di u mudellu cù u direttore è u cumpusitore Laurent Bouton, chì in questu tempu era in cerca di una stanza di budding.

In u 1984, cun Milena, pubblicò una pista chjamata Maman à Tort, chì hè diventata a best-selling in France. A strada, era Boutonne chì pruponighjava a ghjovani famose per cambià u so nome , per nome in l'unurità di l'attrice americana di i 30 e 40, Francis Farmer.

Dui anni dopu à u debutione, Milen pubbrica u so primu álbum Ainsi soit je, grazie à quale u munnu hà amparatu annantu à un cantante talentu.

A vita persunale, u maritu è ​​i figlioli Milen Farmer

Per parechji anni, fanni di a Frenchwoman suspettannenu ch'ella era Laurent è sò stati cunnessi da quarchi cosa di più cà l'amici è u travagliu. Dopu tuttu, si prisintò nantu à l'occasione secularia, era solu accumpagnata da Boutonne. Ma nunda di l'entrevista hà avutu u cuntenutu di u cantanti. Inoltre, si i ghjurnalisti prupusìvanu di scupriri qualcosa di a so vita persunale, Mylen immi magistralmente hà sappiutu fughjà da a risposta.

In u 1994 u mondu hà vistu a film "Georgino", u direttore è u produtore di quale era u listessu Laurent di Bouton. Questa ora in a stampa eranu articuli chì trà i artisti di i roli principali di Milen Farmer è Jeff Dahlgren, una rumanzu chì era presunta sicrittu è si sviluppau assai veloce. Hè stata dichjaratu chì era dedicatu solu à ellu, è ellu, in turnu, era in amore solu cù u so stessu Ego. Solu solu, è questu tempu, Milen pruvò micca di fà cummentà nantu à i rumori.

Hè cusì misteriosa è misteriosa, ùn piace micca per parlà di a so vita persunale, è l'amici famosi ùn anu mai parlatu di i so omi in i so entrevista.

In u 2001, u cantante canta u cantu Les mots in duet avec Silom. E questu tempu u mondu sanu hà parlatu annantu à u fattu chì e duie d'elli sò secremente da tutti, ma i paparazzi ùn anu mai hà sappiutu di capisce o u modu chì tenenu mani, nisunu passatempi di celebriti circundati da l'altri.

In u 2002, a Frenchwoman chjave un video per a canzona C'est une belle journée, unu di i migliori in a coletta Les Mots. Per rinfigurà dicidiu un amicu struitu di a zitella, u dirittore di Benoit Di Sabatino. Avà, è avà 13 anni, quandu Milen Farmer abraia u cortinu di a so misteriosa vita persunale è hà dimustratu u mondu un amatori. Addivintaru Di Sabatino. L'accumpagna à i cuncerti, è solu nantu à e carrughji di Parighji, pudete vede cumu questi quì amparanu cun amici è ùn permettenu micca a so secunna parte da un abate per un minutu.

Leghje ancu

Ci serà un casale è ciò chì di i zitelli? U bèstie capelli ùn hè micca chjaru unu di quelli chì vuleva esse a moglia d'una persona, ma da e cose in una di l'entrevista hà dichjaratu: "Ùn vogliu micca i zitelli. Sò digià a mo figliola favorita!