Legumi è frutti cù vitamina C

Prima di dite chì leghje è frutti sò rich in vitamina C, deveru accuncià e so propietati benifichi, chì aiutanu à rinfurzà u sistema immune. A maiò parte di tutte a vitamina C si trova in leghje è frutti, ma i culturi di u cereale, u latte è i prudutti di carne, per contru sò assai pobuli. Hè per quessa hè ricumandemu per inclure in a dieta frutte è ligumi induve hè assai di vitamina C.

Legumi è frutti cù vitamina C

Se sapu chì leghje è frutti cuntenenu vitamina C, pudete mantenite u so puntu ottimali in u corpu senza adittivi privati. A maiò parte di stu cumpunente si trovanu nta l'alimentarii chì sò d'urighjini vegetali: boli, ligumi, frutti è unie parechji erbe.

Una gran quantitata di vitamina C si trova in melone, grosu negru, strawberry, raspberry, cuscinettu, aranciu mari, canella rose, mora. Si parlebbe d'erbe, a maiò parte di questu hè in i semenicci d'u foncru, gerbil, ochrone, lupus, cavallu, mullein, lucerne, raval d'arzillu, laminaria, mirtilli, nettli, taglioli, fenugreek, clover, yarrow e sorrel.

A vitamina C in quantità grande hè di un bagnu unicu chì, in u nostru tempu, ùn era micca divisu, cum'è un bagnoiu babbu. S'ellu hè aggradatu cù u resto di cumpunenti, aiuta à rinfurzà u sistema immune è stimulu. Per questa raghjone, a maiò ricette di ricetti tradiziunali sò datu un locu d'honore pricisamenti u biancu nè. Inoltre, a vitamina hè truvata in una quantità di prudutti d'urighjini animali, ma ci hè assai menu di questu - i glànduli adrenali, rinu è u fianu d'animali.

E altri legumi è frutti cuntenenu vitamina C?

Se parlemu di frutti, a maiò parte di a vitamina C si trova in castagne, uva, pezzi, bananas, prugna, albercelli, pira è manzili. U veramente bagnu di sta vitamina utilita pò esse chjamata agruma, in particulare è ricca di toronchuli, limoni è oranges. Se parla di ligumi, a più utili per u corpu umanu, a vitamina C hè in salad, col, pepite, uva verba, è ancu ghjovani patate, foglie verde di leghje, carotta, beole, radish, tomates e fagioli.

Chì avete bisognu di sapè di a vitamina C?

Ancu in casu d'entra in u corpu di vitamina C in a grana maggioni di casi, hè sottumessu rapidu di distruzzioni per l'impattu di una varietà di medicazione, stresses, i malascimenti è a maiò parte di e altri fattori negativi chì sò grossi in a vita muderna di ogni persona.

Basatu nantu à l'infurmazioni ricivuti, hè cunsigliatu per fà rimborsu regulare di a scarsità in u corpu di una vitamina impurtante. Per queste scopu, pudete ancu aduprà l'usura di extracte, tesitura di vitamina, infuzione, sciroppi, in quantu suplementi biològichi è di preparazioni multivitamini. Unu di i modi più simplici in questu casu hè a preparazione di tintura basata nantu à i frutti di rosula silvetta. È se aghjunghjenu un fruttu di fruttu o u melatu à a cumulazione resultanti, ancu i zitelli puderanu bevi una picciotta sana cù gran piaciri.

Inoltre, un beneficu particulare hè un sciroppu, creatu nantu à a basa di i stessi malamenti. Per fà, ùn deve micca bisognu di più, fandu aghjunghje à a dogrose di una cantina di zuccaru, aronia o cinerna di roccia, viburnu o cranberries, è aranciu. Alimentazione di un ghjacciu pò esse una prevenzione sclusiva di una quantità di malatie, cumpresi friddi.

Sì aghjunte un alimentu chì cuntene a vitamina C, pudete babà di parechji malatii, rinfurzà a immunità è recarga a forza è forza per un pezzu.