Monasteru Starcheva Gorica


A pupulazioni di Montenegro hè religiosa. Eccu, i chjese novi sò custruiti è cura cù cura di i tempii antichi. Unu di elli hè u monasteru Starčeva Gorica (Starčeva gorica), chì appartene à l'era Balsic è hè cunzidiratu unu di i più antichi in u paese.

Basic Information

U monasteru si trova in a parti occidentali di l'isula omonima, in u Paese di Skadar , è appartene à u cumuni di Bar . U tempiu hè stata fundata in u XIV sèculu da un monju-rèmpiu chjamatu Makarii. L'anzianu stava sempre una vita ghjustu è dedicatu tutte e so tempu libbiru di pricà. A rivoluzioni per ellu si spargiu rapidamenti in u vicinatu, è questu archipelago hè stata chjamata Starchevo, chì si traduce com "l'isula di u vechju".

In a custruzzione di u santariu, u monacu hè statu aiutatu da u monarchu Georgy Primu Balshich. U cumplicità di munasteru comprinsi a Chiesa di l'Assunzioni di a Vergine Maria, custruitu da i maestri stradale. Dopu à a morte di l'Elder, u tempiu hè statu named after him for some time. L'architettura di l'edificu hà diventatu un esempiu per altri edificatori di stu tipu.

Chì hè famoso per u monasteru Starcheva Goritsa?

In u Medievu, unu di i più impurtanti di scrivite libretti scrivite tradiziunali era situatu quì. In u monasteru ci era un locu spéciale per guardà numerosi manuscritti. U specimen più preziosa scritta quì hè l'Evangelu, chì hè in a biblioteca in vendita. L'altri pubblicazioni ponu vistu in i musei maiori di e diverse cità europei.

In u 1540 in a cappella à u monasteru fù sipillutu u famusu iniziulu Montenegru di prima Bozidar Vukovich cù a so mòglia. Si dedicò à u travagliu in u travagliu in una casa di stampa sottu a cancilleri statunea presa da Ivan Chernoevich.

Duranti l'occupazione turca, u monastru cariu à decadenza, è l'isula passò sottu a dirigenza di u cleru musulmano. In u territoriu di a chjesa, distruttevanu l'abitanti, mantenevamu i vacchi, reliudis desecrated.

Architettura di u monasteru cumplessu

In più di a chiesa, a struttura di u tempiu incluse l'edificazioni agriculi è i celesti monastii, circundatu di una ghjustu di petra. I santu restaurati eranu in i 60 di u XX sèculu. In 1981, i loculi di funebri antichi di i ministriali lucali eranu scuperte, chì in u tempu erani restaurati. Finu à rifaceczione di u cumplessu puderà solu in u 1990, quandu u rettore era Grigore Milenkovich.

A Chjesa di u Teatoccu hè chjucu in grandezza è hà una cúpita principale, ma si vede majestuva. À u tèmpiu, sò duie cappelli in parte è un pagliariu, situatu à u partitu uccidintali. Originamenti, i mura di u tèmpiu èranu pintatu di pinturesi murali, chì, sfurtunatamenti, ùn anu micca surviviu à questu ghjornu.

Monasteru Starcheva Gorica oghje

Ora i turisti venenu à avè avutu acquistà una storia pocu insolita è l'antica architettura, è ancu pricà. Eccu un monasteru ortodoxu funzione, chì hè accessibule per visiti. Pudica di a Montenegrin-Primorsky Metropolia sottu a Chiesa Svevia. U pellegrini sò attrati da i antichi murri di u chapitre, induve esse pace è tranquillità.

Cumu possu turnà à u monasteru?

Starcheva Gorica Island hè situatu à 12 km da a cità di Virpazar , da ellu puderà natà in barca alatu in a costa (u viaghju dura una meza ora). U monasteru hè una parte di qualchi scursioni .

Quandu ci andavanu à visità u santuariu, ùn si scurdate di furnisce una ropa chì cose i vostri ghjinochjati è i cóus, è e donne necessanu un pochefeu.