U museu

U museu "EKTEL in 1947-1948" si trova in Tel-Aviv è hè dedicatu à l'organizazione sotterrali di u stessu nome, chì a so attività porta à a proclamazione di u Statu d' Israele . L'exposition museu si componi di un cunfettu di mock-ups, documenti, attributi originali di l'urganizazione è tuttu ciò chì rici à i ricchi avvenimenti di quellu tempu.

Descrizzione

U nomu ufficiali di u museu porta u nome di unu di i capi ufficiali di a sede di l'EKCEL Amichai Faglin, anche u museu hè megliu cunnisciutu com "EKZEL". In a description of the exhibits pudete vede chì l'urganizazione hè chjamata dinò l'Irgun. Questa hè a prima parola di u nomu ufficiale, è EKZEL hè una sigla di u nome chjamatu.

Dopu u 1922, Gran Bretagna da ricivutu un mandatu per gestionà u territoriu di l'Israele mudernu, Palestina. In questu sensu, i Ghjudei avianu cuminciatu à turnà attivamente à a so patria, furmannu l'Arabi chì si sò abituati. Gran Bretaña cuminciò à cuntrullà à un cuntrollu di migranti, chì era micca adattu à i Ghjudei. In i trent'anni, l'urganizazioni suttalificati accuminciaru a furmagliari attivu, chì battanu contru à i britannichi è à l'Arabi, anche si eranu dissèglie persu cù i britannichi.

Trà l'urganizazione era l'Irgun, chì accuminzau a travagghiu di u 1931. L'urganizazione era tantu attiva è selfless chì oghje hè cunsiderata cum'è a basa di l'insurgenza.

Chì ci hè interessante nantu à u museu?

U Museu di EKZEL hè avvenimenti principarmenti interessanti, chì ellu qualifiche in such detail. L'exhibitu permanente si trova nantu à dui piani. Cunteni i manifistazioni chì avianu fattu à a fine di l'esistenza di l'urganizazione - da u 29 di nuviale di u 1947 à u 1 di giugnu di u 1948. Immediatamente dopu chì l'Israele era statu proclamatu statu, ETSEL hà cessatu di esse.

Ci sò parechji elementi priziosi in a cullizzioni, frà elli:

Per u visitatori imaginate più apprezzatu chì i participanti sottupatighjenu à i so sogni in u museu, parechji documenti sò presentati, chì a più precisa di ricetta l'sceni keyi di a vita è a lotta di l'organizazione. Inoltre chì parevanu patti commemorativa cù i nomi di bravere membri di u suttaterra chì morse in a lotta contru i britannichi.

In u museu "guidà ETSEL" guida di i percorsi in inglese, ebraica è russa.

Induve hè situatu?

Pudete arribar u museu da u trasportu publicu. Circundenti si trova una strada di busu, nantu à quali rotuli No.10, 88, 100. È ancu una altra stata, si trova 100 m da u museu, è hè chjamatu Prof Koifman / Goldman. À traversu ci sò e chjassi No10, 11, 18, 37, 88 è 100.