Installation Orange tree

In più di l'artifacti bíbudi antichi, monumenti archeologichi è architettoniali cù seculi di storia, Israele hà attuale attraversu qualità di attenzioni di i turisti. Unu di elli hè un aranciu aranciu in Jaffa. Malgradu u fattu chì sta stallazione uriginale ùn hè mancu un quartufu di un seculu, hè cupartu cun legends interessanti è stati reale. Fluttere in l'aria solu à u mità di l'allevu di strada - un grande fondu per i fotografici originali è insinti. Allora, sè vo site in Tel Aviv , assicuratevi di visità stu locu maravigliu.

Funzioni è storia di l'aranciu di u Jaffa

In u 1993, in una strada di Tel Aviv, una scultura inghjustu in a parti di Jaffa, chì combina funti monumentali è energia veramente vita. A instalazione di a cità era chjamata "aranciu arghjintinu", ma creatu da u so splendore sculptor Ran Morin. Uni pochi anni dopu, cuntinuarà a so cullizzione di monumenti ecològichi, secondu u so prughjettu, una acacia similar in Ghjerusalemme è un olivu in Eilat sò stallati. Ma u primu era ancora un aranciu, è era in Jaffa chì ùn era micca un accidente.

L'aranciu in Israele hà sempre in una fila speciali. I so fiori sò tissutu in corona di donne, cum'è un simbulu di innocenza è purezza, frutti d'aranci è brillanti sò longu cunsideratu un signu di ricchezza è rispettu.

Era l'aranciu chì anu un rolu impurtante in a furmazione di u ghjovanu statu israelianu in l'anni 40 di u XX sèculu, quand'elli si sò unu di i primi d'exporte prublemi. E ci eranu larinni di a variità "Jaffa". Eranu distinggiati da una pelle bumpy, u riccu culore è di a carne dolce suculenta.

À quellu tempu ghjuntu in Jaffa literalmente affucatu in l'aranci d'orangeacchie, u sviluppu internaziunale hà attivamente sviluppatu è, probabilmente, u mondu sanu sera felice cù frutti assicurati israeliani, se micca per i manifistazioni di l'anni 70. In a guerra secreta à a guerra à l'Arabu, era di qualsquier modu. Una di l'azzioni diversioniali di l'Arabi era l'avvilimentu deliberatu di a cugliera d'aranciu in Jaffa da mercury. Sfurtunatamente, hè cunnisciutu di questu troppu tardi, quandu in Europa i figlioli fanu malatto massivamente. Hè trattatu un gran colpu à l'ecunumia agraria di u Israele è l'oru Jaffa anu spegatu prima in istante prima di tutti i cunti, è dopu è da i piantazioni.

Qualcuno chì era, ma a traccia aranciu era chjaramente stampata in a storia di l'antica cità di Jaffa, per questu ùn hè micca maravigghatu per chì Ran Maureen hà sceglie per questa arbre particulari, criendu a so installazione originale.

L'sculture in un stessu è un gran fianzu d'argilla suspesi nantu à i forti corsi à i muri di l'edificazioni vicini. In u so postu hè un ovalettu di pezzu ceramicu chjete di terra, di u quale u chjubu stessu criscenu. Hè nutate chì i frutti pò esse chjamati più decoru, ùn anu micca nunda in comunu cù u gustu di variità d'aromaticu succetu "Jaffa". Hè stata cuncipita intenciona chì e persone chì pigliate ritimi vicinu à un aranciu ùn deve esse tentatu di pruvà fruttu diliziosu.

Una volta in parechji anni, l'scultura sottuponghje un cambiamentu significativu - l'arbre in u pappu cancianu à un novu, perchè e radicali coperto ùn mette in una bagnu pocu petite, sbulicate u sviate l'aspettu esteticu di a stallazione.

Legends Associated with Orange Tree

I grupi di scursu pò esse sottu à u "arbuissante arbre" di una mezzo ora, eseguisce a storia fascinante di a guida.

Qualchidunu crede chì a creazione di sta sculture da Rana Morin fu inspirata da l'ingeniosità di i vignaghjoli lucali, chì avìanu dimustratu in i tempi quandu e terri di Jaffa eranu parte di l'Imperu Ottumanu. Allora i Turchi introduci un tributu à l'arbureti fruttu in i jard è privati. Unu di l'abitanti di a cità, guidata micca solu da l'avidez, o di l'astuzia, trasplantò u so aranciu di u tarritoriu in una bagnera, cusì distendu da a culminazione. L'altru abbitanti seguitanu u so esempiu, l'autorità introduzianu una rettrazione à a lege, chì hà bisognu di rimetta in pagu per i pianti in tineddi, chì sò stati nantu à a terra urbana. Ma u zitellu smartu ùn perde micca a so testa è torrai tramciata à tutti cù u pappu di u so bacinu nantu à a corda.

Una altra storia ligata à l'aranciu di u zappunore in Jaffa conta a visita in Israele di u ligutu Primu Ministru britannicu - Churchill. In talu cusì altru puntuatu, l'alculari di Tel Aviv era assai preoccupatu chì a cità ùn avia micca u tempu di pona. Pùa urdinò di cullittà i più belli d'arbureti da tutti i zoni è sbarcate in i lochi induve ellu voli di stà in a so ghjunta Churchill. Tuttu avete da esse bè s'ellu u Primu Ministru d'Inghilterra ùn vulia micca dopu un cori sopratuttu dannà u cigarru predilettu vicinu à u restu. Relaxed, si gratta à i codici nantu à l'arbre più vicinu, è cariu priculu. Allora Churchill hà dichjaratu una frase assai, chì dopu diventenu un aforismu profundo: "Sente senza radichi, ùn avete micca solu, Signore Mayor". In quantu ddu poviru ghjornu infristatu, hà sbulitatu in a terra straniera, i prossimità israeliani duranti un pezzu longu, perseguitatu da tuttu u mondu, finu à chì ultimamente hà truvatu radichi in a so terra nativa. Dicenu chì u tistimone di a cunversione trà l'alcunu di Tel Aviv è Churchill ùn era micca altru ch'è u babu di Ran Morin. A so storia è furmata a basa per l'idea di creà una scultura di un arbre sfrattatu da u pianu.

Turistici russi sò dinò una storia per u "Orange Deal", chì vultò i partitu di u partitu di l'anni 60 in u seculu passatu. À quellu tempu, a vendita secreta di più di 70 ogetti in Israele, chì i russii anu prisentatu, fu fattu. Per ùn attruverà micca e crescenza suprana cù trasferimenti enormi di soldi, hè decisu di piglià l'aranchi cum'è unità di calculu. Los residentes soviéticos non puderanu gozar de frutte exotico, ma datu a rilazioni difficili di l'URSS cu l'Israele, l'urigine di a delicata era a essenza chjucata. Etiche di maroccani sò stati cumparciati à i citrati di Jaffa, è a ghjente ùn hà micca suspettatu chì eranu degni d'oranges d'Israele.

Ci sò parechje più stori è leghje ligate à l'aranciu. Qualchissia vi vede a libertà in ellu, qualchissia u fiorente di u fruttu di l'aria hè assuciata cù una vulintà incridibile di vive, alcuni trovanu una cosa mistica è ancu biblica in a stallazione. Qualcuno chì era, sta scusa inùtara ùn vi manca di qualcosa indiferenti.

Cumu ghjunghje?

Per andà in l'aranciu di l' israele , avete bisognu à andà da Mazal Dagim in Tel Aviv è seguite à l'arcu. À traversu vi sarete a via Mazal Arye, quandu sta stallazione si trova.

Se viaghjate in giru di a cità cù trasportu publicu, i stondi di l'autobus sunnu situati 5 minuti da u monicu (buses n ° 10 è 37). In più vicinu hè u bilanzu municipal.