Rabin Square

In a storia di Israele parechje paesi tristi. Unu di elli addivintau la raggiuni pi lu renaming di a piazza in Tel Aviv . In u cori di a cità hè a squadra di Rabin, chì ghjera chjamata re di l'Israele. U nomu hè stata data in onore di i famosi reguli di u statu. L'area di u prugettu cù un monumentu à e vittimi di l'olucaustu in u centru accuse à dui architects - Yaski è Alexandroni.

Rabin Square - description

U scopu principale di u postu hè manifestazione di manifestazioni, avvenimenti ufficiale è suciale. A Rabin Square hè statu ancu utilizatu per aduprà parechji di l'armata israelisica è celebrà u ghjornu di l'indipendenza.

U nomu mudernu hà pigliatu u so postu dopu u tristi avvenimentu chì hè statu fattu u 4 di nuvembre di u 1995. In a quadra dopu à a parolla à u manifestazione, trè tetani in u tòiu ammazzanu u Primu Ministru Israeli, Yitzhak Rabin. Dopu à l'incidentore, a piazza era littaralmenta china di candilerie in memoria di l'attivista militanti soiuali è puliticu.

U Primu Ministru hè subitu subitu entre l'héros nazionale, è a chiazza era cambiatu in nome in u so onore. In u 1996, anu erettu un munumentu di 16 rocca di basaltu, chì anu purtatu apposta da i Golan Heights. Hè stallatu in u locu induve Yitzhak Rabin caderu. L'autore discrivia u munumentu cum'è u Risultatu d'un terramotu, perchè un attu monstruosu hè statu veramente un attiratu puliticu. In più di u munumentu, annantu à l'assassiniu di u Primu Ministru, ricordaghju ancu e l'inscription made in i mura di l'edificazioni stu ghjornu.

Chì hè interessante per i turisti?

Rabin Square hè interessante per visità à vede l'scultura di i vittimi di l'olucaustu, ricunnisciutu com una di a più grande in Tel Aviv. Hè una piramide intruvertita di cugliuniiu, l'acciau è u vetru. L'scultura hè stata installata in i 70 di u XX sèculu, è l'autore hè u famusu artista Israeli Yigal Tumarkin.

In u quadru di Yitzhak Rabin tutte e cose per una sughjera còmicu di i citadini è i turisti. Cammendu nantu à questu, pudete tastate l'alimentu in un restaurant francese in u stilu di l'art deco "Brasserie".

Nantu à a quatrata annunziu ci hè una festa felice "Guerra acqua". Ùn ci sò nisuna regula, solu a presenza è a so attiva di rive di altre participanti cù l'acqua da a fontana. Altru attrazione di a piazza hè l'antica olive.

L'interessu in i turisti hè causatu da u gruppu ecològicu, in u quale hè stallatu u prugramma di autureze. L'acqua hè sempre filtrata, passendu i radichi di e piante. Questu hè facilitatu da u sistema elittricu, chì serà sbulicatu prestu quandu u prucessu di l'autore purificazione si ponu esse possibli senza a so participazione.

Cumu ghjunghje?

Hè facilitu per arrivare à Rabin Square cu trasportu publicu, ci sò buses No. 18, 25, 56, 89, 125, 189, 192, 289.