U Vittu Portu di Tel Aviv

U vechju portu di Tel Aviv hè situatu in u locu induve si u fiume Yarkon scorri à u Mari Mediterraneu. A so custruzzioni era causata da u fattu chì u paese hà avutu cose cun difficultà cù u portu in Jaffa, chì era cuntrullata da l'Arabi. A custruzione di u novu portu hà 2 anni. Namal hè cunzidiratu unu di l'attrazioni chì i turisti cercanu di vede.

Chì ci hè interessante nantu à u portu?

U portu hè statu u risultatu di a lotta di Israele per l'indipendenza. In i 30 di u XX seculu, a maiò parte di e nave ingressu à u portu di Jaffa, ma u 16 d'uttude di u 1935, i capite armate arabi, à scaricamentu di una vanda belga cù cimentu, truvaru armi. L'armenu, rifle è cartridges sò stati destinati per l'urganizazione suttana. In u risultatu, un forasteru àrabu spuntau, è u travagliu di l'unicu portu di carica era paralìsicu.

Siccomu l'offerimentu di prudutti di mare era assai impurtante per a cumunità isulana, era decisu di custruisce un portu impurtante nantu à l'periferia di sittembri. In u 19 di maghju 1936, un bastimentu arrivò, chì furnisce u cimentu, senza ellu era impossible di principià ancu a custruzione. A multitùdine di persone, chì aspittàvanu nantu à a spiaghja, andonu per aiutà à i trasporti cù unloade. Hè interessante chì a prima borsa di cimentu pò esse vistu à questu ghjornu à u muelu.

Quandu un portu novu hè struitu in Ashdod in u 1965, scurdonu di u Namal. I vapuri stàvanu per venite quì, è questu mantene finu à l'anni nanta di u seculu 20. Hè stata resaurata è respira nova vita in questu. Antichi hangarini per i navi sò stati riparati, ristabilizzati è cunvertiti in notte, bar, restaurants. Avà u vechju portu hè unu di i posti prediletti per i residenti è di u turista di Tel Aviv.

Chì hè unicu di u portu?

U portu hè interessante è micca solu per a vita di notte, prima di a matina, l'aderenti di un stile di salvezza sana à nantu à i tavuleti di lignu, è ancu i ciclisti. Namal hè un ideale per caminari cù i zitelli, ùn pò micca troppu preoccupatu di a sicurità di i zitelli, perchè u portu hè pruibitu d'entra à i carusi.

Hè interessante per visità u portu i venerdi, quandu u mercatu di prudutti orgànichi abre. Puderete pudete cumprà uni ligami è frutti chì sò cultivati ​​in e cundizioni environment friendly. U sabbatu hè una fede d'antichi chì travaglia tuttu u jornu. U vechju portu pò viaghjate à a notte, quandu i ristorante apre i so porte à i visitori. Solu tàvule, duverà esse in anticipu, perchè hè assai difficiuli di truvà posti vacanti.

Residenti di a cità è i turistici cercanu à ottene cum'è "Angar 11", chì si trova in u bastimentu di u vignetu, o TLV, u so nome ripetisce u nome di a cità, esse, Tel Aviv . In i clubi pudete visità i rendimenti di i DJ di lucale è i stile mundiale.

Cumu ghjunghje?

U portu pò esse acquistatu da u trasportu pùblicu. Da l'stazione di ferrovia hè l'autobus № 10, 46.