U Monastru di l'arcàngel Michael

U monasteru di l'Arcàngel Miquel, in Tel Aviv , o più bien in Jaffa, hè unu di i lochi santi di u mondu cristianu è un magnificu monumentu architettonicu. Ellu scinni a so terrazza à u portu, culpiti di turisti cù a monumentale, a luminosità di i freschi. Stu locu hè simpricimenti saturatu di storie è di antichità. A data precisa di cumplitamentu di a custruzzione hè scunnisciuta, ma u monasteru hè sempre in effettu.

Storia è descrizzione di u monasteru

U monasteru di l'Arcàngel Michele hè sottu à a ghjuridizione di u Patriarcatatu di Gerusalemme . Eccu a residenza di l'Arcivesco Ippopiisky, è di a cumunità russa è armenia, chì hà u dirittu di rializar l'ordinanu di u battèsimu, u casu è u serviziu di l'uttellu di i citadini di Israele .

U monasteru hè statu visitatu da i pellegrini russi da u mumentu anticu, accumpagnatu da i grechi ortodoxos. Hè stata facilitata da u locu di u monasteru, perchè u monasteru era custruitu à u pede di u Muntagne d'Andromeda. Per trattà cù u grande flussu di peregrinu, u monasteru hè stata rifurmata è decorata cù u Patriarca Ciril II di Gerusalemme II in u 1852. I peregrinu anu generalmente navicavanu per mare è si sò stati annantu à u monasteru per a notte, induve si prisintonu à l'abbati. Dopu un restu, si sò passati à pedi à u Via Sacra per passà a mezza annu. Dopu a so cumpiita, vultonu à u monasteru per turnà in casa in u primu navi.

U monasteru di l'arcàngel Michael hà ghjucatu un rolu assai impurtante - era u centru spirituale di una grande comunità ortodoxa. Ma doppu a fundazioni di Israele in u 1948, perde l'antica forza, chì a grana maggiorità di a pasta urdòdica era furzata da abbandunà u paese, è u portu di Jaffa fù chjusu.

In u 1961, u tempiu di u monasteru hà incuraghjitu focu per una ragione scunnisciuta è hà cullassatu. L'avvene era decisivu in u sensu chì parechji si cunzidenu cun u signu dolenu è partianu di u monasteru. Solu u rectoru fermu, chì hà serve com'è un curatu parrocchiale à a Chiesa di San Giorgio.

I travaglii di Restaurazioni travaglianu in u 1994 cù l'sforzi di Archimandrita Damaskin, a ricustruzzione di u templeu principalu hà pigliatu sei mesi. Appena cuminciaru à restituisce e altre parte - a sala di tribunale, ghjuvelleria, celluli. Questu hà pigliatu l'eredi tutale chì u babbu santu hà ricevutu da a so mamma adopta.

U monastru di l'arcàngelminu Micinu oghje

A stu tempu, a cità di u Giappone di u Patriarcatatu di Ghjerusalemme hè statua annantu à u territoriu di u monasteru, è dinò per i cumunità araba, rumana è russa. Ci hè ancu dui temi funziona - l'Arcàngelme Michael è u tempiu di u Rituu di u ghjustu Tafiva. A prima visità i Rumani è Moldovani visitanti, u sicondu hè u restu di u ghjustu Tafiva, chì era resucitu da l'apòstulu Petru. I muri internu di stu tempiu è l'iconostasi sò pintati da Natalia Goncharova-Kantor.

Pudete ottene u territoriu di u monasteru u sàbatu è i domenicu, quandu i so portate sò aperti per i peligrini, à questa ora sò servizii divina. I vitturiti sò cunsigliatu di scopre à a terrazza superiore, chì offre una vista fantastica di u Portu di Jaffa è a Chiesa di San Micheli.

Cumu ghjunghje?

Per arrivare à u Monasteru di l'Arcàngel Michele, puderete caminari. U veiculu ùn hà micca spurtatu per e strade strette. U monasteru ùn hè micca visibili da a parti di u mari o da a cità. Perchè l'impurtante hà da piglià u vechju portu di Jaffa è avete bisognu à parallelu à u terraplante à u nordu à u campanile di a torre di a Chiesa di San Pietro.