Casa-Museo Reuben Rubin

U museu hè bonu, è u museu di a casa hè ancu megliu! Dopu tuttu, ùn pò micca solu a ghjustizia di a cuntimplazione di l'opere di l'arti, ma ancu imbuvisa cù l'ambienti in u quali u creatore hà struitu è ​​creatu. In Tel Aviv hè un postu interessante. Questa hè a casa-museu di Rubene Rubin. In questu, un artista israelitale famigliu cuminciò cù a so famiglia è i dipinti ritratti chì glurificonu à u mondu sanu.

Un pocu di l'artista stessu

Rubene Rubine nascìu in Romania in u 1893. Da a so zitiddina u zitellu avia interessatu à u disegnu è hà decisu di cunnette a so vita cù l'arti. Quandu Reuven era 19 anni, vinni prima in Palestine, chì in questu tempu era parte di l'Imperu Ottumanu. Hè stata impressu da a bellezza è a grandezza di queste paesi chì hà decisu di stà per sempre. U ghjovanu hà facilitu per andà in l'Art School de Bezalel a Gerusalemme, ma prestu hà avutu chì u vulia più è si n'està a studia in Parighja.

Dopu avè ricivutu una educazione brillanti, Rubin vulia ritornu à Palestina, ma a guerra hà fattu scumiterà tutti i so piani. Più di cinque anni, Reuven si prova di truvà u so "postu sottu u sole", trasfurmannu da un paese à l'altru. Hà vicinu in Francia, Italia, Rumanìa, USA è Ucraina. In u 1922, Rubin regnò torna in u so amatu paisanu è si stalla in Tel Aviv.

Da questu momentu, a creazione creativa di l'artista. I so primi travaglii si distingueru da un stile originale peculiar - una cumminazzioni di temi muderni è palestinesi. Tutti i ritratti Rubin scrivite brillanti colori saturati è si presta assai attenti à a custruzzione di una cumulazione chjaru. Quandu prestu, Rubene Rubene dapoi pezzu in i galerie pùbliche "doris" à l'exhibiti persunale prestigiosi.

Nta l'anni 1940 è 1950, l'artist cambia drammicamente u so stilu da a pittura figurativa à u simbolismo classico. I travaglii novi, anchi i teme di i critichi, pruvenenu ancu più interesse in l'artistu. Esibiti s'ammitanu in i migliori musei in u paese, in u 1969, Rubin era invitatu à travaglià nantu à u disignu di a nova residenza di u Presidente d' Israele , è in 1973 Reuven hà attribuitu u Premiu Statale per rializazioni speciale in u campu di l'arte.

Cosa da vede à a casa museu di Rubene Rubene?

L 'artisti era piuttostu micca poviru. Cù a so moglia è i dui figlioli, ghjera situatu in una caseure di quattru stori. D'un valore particulari hè u travagliu di Rubin, chì hà sappiutu di mantene senza cambiu. Ghjè nantu à u terzu pianu. In u primu è u sicondu terra a maiò parte di e quasgi hè stata cambiata in saluni d'esposizione. Ci hè ancu una sala di leghje, una biblioteca è una tenda. In u museu di Rubene Rubin, tutti i ritratti ponu esse divideratu in parechje cullizzioni:

In più di i pittura, in a casa museu di Rubene Rubin ci sò parechje ritratti, documenti, boschi viechi è persone di l'artistu, chì vi aiutanu à capisce megliu stu pitturi talentu.

Informazione pè turisti

Cumu ghjunghje?

A casa-museu di Rubene Rubin hè situatu vicinu à u dolphinarium, à a strada Bialik 14. Parcofia vicinu: Geoula è a piazza Mougrabi.

Dopu trasportu pùblicu pudete acquistà da qualchi parte di a cità, u trafficu in questu spaziu hè assai occupatu. Ci hè una autobusira sopra u King George Street, induve chjassi passanu No.14, 18, 24, 25, 38, 47, 48, 61, 72, 82, 125, 129, 138, 149, 172.

In a strada Allenby detta ancu assai autobus: №3, 16, 17, 19, 22, 31, 47, 48, 119, 121, 236, 247, 296, 304.331.