Centre for the Performing Arts

No tantu tempu in Ashdod , hè statu decisu di custruisce un grandi Centro per l'Artisti di Scenze, chì piace à i locali è i turistici cù intrattenimentu divertente. Hè cè famoso per u fattu chì anche i diversi realizazione teatrali, musicali è ballet. Per i zitelli è i figlioli sò drammichi. Inoltre, hè cumunitu per riunite in questu edifiziu quandu ci hè un avvenimentu significativu di cità, per esempiu, "Persone di l'annu".

Centre for the Performing Arts (Ashdod) - description

U Centru per l'Artisti di Teatru era un scupertu benissimu per i residenti di l'Ashdod è era degnu di a cuncorsa pè u Palazzu di Cultura è altre funzione. Hè situatu à u quadru principal di a cità, induve tutti i principali espunenti sò stati disposti. U custruzzioni hè stata cumissionata in u 4 di ghjennaghju di u 2012, in questu ghjornu, era un cuncerta chì a rappurtata di u cantante israelitale israile Rita hà realizatu. U salone metu ancu in u festival di jazz "Superjazz Ashdod", ci anu visitati da i più cuddi cinéfanes europei, realizazione di famosi musicisti.

U prughjettu era prupone à l'architettu Haim Dotan, chì avia pruvatu di crià un pabellone per a esposizione internaziunali di u Shanghai in u 2012. Dotan hà a so propria struttura architettonica, chì ncorpura in i prughjetti, sò sti formi standardi è intricate, è a basa per i so edificatori hè tuttu ciò chì ci circonda: una natura viva è inanimate. A fonte d'inspirazione per questa chambre era a balena, induve sicondu a legenda, u profeta Ion era, finu à ellu à pedi nantu à a terra di Ashdod.

A situazione interna hè stata questa funziunalità:

  1. A sala di concerti conta 960 posti, hè fatta in cunfurmità cù tutti i prublemi chì sò necessari per trasmette un sonu di qualità à l'audienza.
  2. U stadiu hè più altu chì u livellu di u salottu di l'espectador per 15 m è hè furnutu cù l'ultimu tecnulugia, chì face faciule fà cunfurmà a variità più cumplicità è opera.
  3. Ancu l'orchestra pit hè stata inclusa in u prughjettu di u Centre Ashdod. Se ùn ci hè bisognu di usà un fossu, hè struitu ccu suvore è esse a più locu per l'espectadores.
  4. In u sicondu ghjuvendu ci hè un salone di camara, chì hè dumandatu per grandi rifuggi.
  5. U bastimentu hà l'ascultante per i persone cù disabili, u parking sottupevule per i carru, l'ascultu chì partianu da u pianore à u lobby.

Cumu ghjunghje?

U centru pò esse facilmente acquistatu da u trasportu pùblicu, hà una locu assai bonu - oppostu à a cità città a-Kshatot. In casu chì i visitadori venenu da altre città, anu da chjamà à l'intrata meridionale à Ashdod .