Haifa City Theatre

U primu tiatru, apertu in Israele , hè u Teatro Haifa City. Hè stata stabilita in u 1961, è l'iniziatru era alcuni Aba Khushi. Hè interessante chì a cumpagnia cunsiste à attori ebbrei è arabi. U teatru hè definitumente cunsigliatu per visità i turisti com'è unu di l'attraversu culturali di sta cità.

Chì ghjè interessante in Haifa City Theatre?

Ogni annu l'Haifa City Theatre ponu entre 8-10 emancipazioni in l'ebbreu e l'arabu, mentri i realizati sò studienti per ogni età. Almenu 30 mil speculare riunite per ogni realizazione. Ùn hè solu residenti di a cità chì vènenu quì, ma ancu turisti chì ùn parlanu micca in ebraicu per vede u spettaculu incridibile.

L'internu di i chambres hè disignatu in un modu storicu. I salotti in u teatru sò abbastanti abbastanza grande è spaziale, perchè ci hè un gran numaru di spectattori, anche in premura. Hè ancu bè l'acoustics, perchè e furmulenze di l'attori sò audible in i fila curretta. I creati di u teatru hà pensatu i più chjucchi, perchè chì l'audience era còmpiu è còmicu durante i rendimi.

I visitori avè bisognu di cunsiderà chì u parcheghju di u teatru si trova à pocu distanza da l'edifiziu, per quessa ùn sarà micca pussibule di abbandunà u carru appiccicatu à seguente.

I turisti, passendu per Haifa, ùn pudere micca solu ghjunghje à un spettaculu interessante, ma ancu simpricamente a maravigliate a bella struttura. U teatru si trova in un edificio di tres pisos, custruitu di ladrone biancu. Hè straccinatu cù vetru è parechje bello in a sera, grazia à una retroleia spettacula, criendu un effettu indescrivable.

Cumu ghjunghje?

U teatru pò esse facilmente acquistatu da u trasportu pùblicu, i bus lines 91, 98, 99, 304, 581, 681, 970, 972, 973 sò accessibule per ellu. Sughjettu à u stop à Arlozorov / Michael.