Ovos d'oca, bona è mala

Ovos d'oca, à u cuntrariu di u ova di pollo, ùn sò micca assai populari, ma quelli persone chì prefendu di manghjà ovos d'oca sò interessate da spiegà cumu pò esse truvatu è quantu sò utili per a salute umana.

Beneficu è dannu di ova di ganso

L'ova d'oca sò assai più grossi chì oghji di pollo, anchi si sò strammi, ùn sò micca nutizievuli. Nutricionisti ùn raccumannanu di mancià este pruduttu ogni ghjornu, ma siddu avete qualchì occasionali includenu ova di ganso in u menu, purtaranu un beneficiu significativu per u corpu. Cuntene ciò chì "dà" u nostru ovozu di u guccini:

  1. Positivu influenza u funziunamentu di i cèl·lula di u funziunamentu.
  2. Cuntrolla u livellu di l'hormone sessu.
  3. Saturate u corpu cù vitamini A, E, D, K, gruppu B, minerali, cum'è fosforu, calcium , potassiu, ferru, etc.
  4. Hè un utillimentu eccellente per purificà i vini di sangue, chì impediscenu a furmazione di plaques.
  5. I scienzi sò pruvatu chì oghji ganichi cuntribuiscenu à a ricuperazione di memoria.
  6. Purificate u corpu di ogni tipu di toxine.
  7. Per via di u grande cuntenutu di lutein, oghje u ochju cuntribuiscenu à a migliione di l'aghizza visuale, è sò un uttellu prevene effettuali per una varietà di malatie ocular.
  8. Affecca beneficià per l'evoluzione di u culu in u fetuu, cusì e femine chì anu incinta sò incuraguli da cumparisce stu pruduttu in a so dieta.
  9. Positively affect the genitourinary system.

In quantu per u danu, prima di tuttu hè infezzjoni da parechji parasites, sopratuttu se manghjate oghje crudu o pocu cunzatu. Assicuratevi di vede chì i ova sò freschi, perchè stu pruduttu pò esse pochi avvelenata. Inoltre, oghji ganichi puderanu causari una riflissioni allergii forti.

Ovos d'oca in cucina

In cucina, l'ova di ganivets anu una appiicazione larga, hè di coceriteri è fastfood, è insalati, etc. A maiò parte di l'ova sò sempre o cotti, ma sò da manghjà da coccia durante almenu 20 minuti per "matiri" tutti i microorganisimi, se anu. Per fà a cunchiglia più "sulla" durante a coccia, hè necessariu aghjunghje un pocu acqua, perchè a diversità di l'ova di pollo, l'ova di oca sò assai densi.

Se sente un oliu eccellente, hè megliu ùn risicà è ùn manghja micca un ovu. Fritilà ancu, pudete, solu valisce a rutina rossi da ogni uccisione. Sì bisognu di cocilu un pienu cù l'usu di l'ovinu d'oca, da pruvate di cumprà ova fresca, ùn ci hè micca un oliu specificu, ma à u gustu saranu assai più amuzione chì "ieri".