Daniel Craig sòiu di Monica Bellucci

Ricertamenti, u cumpagnu Daniel Craig hà dettu chì hà sunniessi di ghjucà di novu cù a bella Monica Bellucci è spiranza ch'ella sia accunsentuta per diventà a so amica in scena in a prublema di u filmu di u cult Bondiana. A curiosità di i fanali ci estremità à i ghjudiziati, à scrive quandu i detti di a pussibilità di l'attrenda in a nova film. A l'acconturazione di premia in Roma, induve Monica hà ricivutu un premiatu ben troppu curatu, i ghjurnalisti prupusìvanu scupraru almenu una certa informazioni, ma Bellucci hà responciatu cun vigilia, senza cunfermazione è nemmenu a so participazione à u prugettu.

Star records

Fans di l'attrice ùn perderanu micca spiranza chì tornanu torna a vìdinu a so amata Monica in parechje cù Craig, perchè u rolu di passatu in a film, induve Bellucci ghjucò a vedova di l'assassinu, è dopu l'amante di Bond, hè assai bellu successu. E avà, anu avutu u cuntenutu di a storia, sperendu chì in a prussima parti l'autori di a franchizia pigghanu per u rolu di Monica più di screen time.

Ùn passà in bigtoni, è u fattu chì si a Bellucci torna diventà a nuvella di Bond, à 53, sbattarà u so propiu fugliali previ. In a prima parte di Bond, l'attrenda à l'età di 51 era a famiglia mai più grande di u famosu heroe.

Leghje ancu

In i registri statìstichi, Daniel Craig, chì hà fattu pocu tempu annunziu u so permessu di participà à u prugettu, cù u nomu "Bond 25", ùn porta micca. Per a longa di a so stata com'è "l'agent 007" (nimu à 13 anni), Craig cuncede solu à u ligulu Roger Moore, l'attori più longu chì serve l'omini à ghjucà l'agenze più geniusu di u nostru tempu.