Jakar Dzong


In a parti cintrali di u Statu Bhutan in u Dzonghag Storia di Bumthang hè una maravigliosa fortissimu monasteru chjamatu Jakar Dzong. Hè a vechja capitale di a pruvincia, situata in u vallée Chokkhor, sopra à a cità di Jakar nantu à a cima di a muntagna. Lama Ngaigi Vangchuk (1517-1554), un parente di Ngawang Namgyal Shabdurang, u fundatore di tutta u Bhutan, in u 1549 funnò in questu locu un monicu monasteru.

Description di a furtizza-monasteru

Jakar Dzong hè cunzidiratu unu di i tempii più belli, più impressiunali è grandi in tuttu u paese. Oghje, u monasteru è i servizii amministrativi di a pruvincia di Bumtang sò situati quì. A durata tutali di i so mura hè di circa à un centru è militru. I visitori pudemu visità a furtizza sola in u courtyard. Eccu l'ingaghjamentu principali, circundatu da l'uffizii è i salotti di monaci. L'architettura di l'edifizii, anche si parechji altre monasteri di Punakhi è Thimphu , anu sempri a so propria unicu è bellezza spiciale. Da quì vi pudete tastà a vista di u campu di u circondu è a vaddi.

Festa annu in Jakar Dzong

Annually in October or in November in Jakar Dzong Ci hè un feste tradiziunale di Jakar-Tsechu. Questu hè un avvenimentu luminoso è culuritu, chì i vechja come from all over the valley, allughjendu a so vistimenti. L'arburatura è i dances locali sò assai unichi. Quì scambià scelte sanu da a vita di i dimònii, deities, Padmasambhava è altri:

Tutte l'azzioni sia fattu in una forma alegre è cumica. Simultanamente, in una festa per mezu di i residenti lucali è i turisti, i donne à u monasteru sò colapi. A festa hè una vista indescribíve, chì durante un longu tempu falla in a mimoria di i visitori u focu di l'emozioni.

Cumu à accustà à a furtizza-monasteru di Jakar Dzong?

Da a cità di Jakar à Jakar Dzong, pudete truvà solu cù una tour organizada, chì pò esse urdinatu à l'agenza di viaghju lucale.