Tashicho-dzong


Tashicho-dzong hè un anticu monasteru, è hè issa sede di u guvernu di Butanu in Thimphu, a capitale di u paese. Cum'è un edificu amministrativu, Tashicho-dzong resta u centru di a cità.

Architettura

U forte hè custruitu in u butanicu tradiziunale: pareti bianchi massivi cù edging rougno, otturatori è balconi di lignu articuli, tetti planiche di pagodas chinesi - tuttu chistu crea un sensu di rigore, succinctness, affidabilità inherente in u Budismu. Una volta inserita a tranquillità: scopre apprezzate i patroni, tempii è capeli (ci sò circa 30 d'elli), prestu attenti à a pintura interiore di i muri, cuntendu storie religiose.

A causa di a so funzione amministrativa, Tashicho Dzong in Bhutan hè sottu prutezzione stretta: tutti i tagghiate sò scanati prima di passà. In ogni casu, i turisti sò permessi di piglià ritmi, ancu in certi posti. Probabili, anu da esse dumandatu à rimbanu i chjami è stoles - ancu per ragioni di sicurezza.

Cumu ghjunghje?

A furtizza hè situata nantu à l'urighjini distritiali di a cità, nantu à a rive di u fiumu Wong Chu, oppostu à u Palazzu. A cuntrariu di altri istituzioni, dzong hè apertu per visitate per una ora da u 17-30 à u 18-30.