National Art Gallery


Micca distanti da u beddu paese Titivangsa, in Kuala Lumpur , hè a Galería d'Arte Nazionale. Questu hè u locu induve una cullizzioni enormosa di mudelli arti muderni di artisti, sculturi, fotògrafi malayschi hè colapiunatu.

Un pocu di storia

L'attrazione hè stata fundata nantu à l'iniziativa di u primu Primu Ministru di Malasia in u 1958. Inicialmente, a galeria ùn solu esibitteti maestri lucali, ma ancu di i classi per insignà i zitelli di a pintura. Dopu, l'attività di a galeria è a so orientazione cambiò un poema.

Apparenza è decorazione interiore

U custruimentu di a Galeria Artale Nazionale combina in armoniu diversi stili architettoniali cù l'architettura malice. Per più culurente, a so faccata hè decorata cù un vetru multicoloru di forma insolitica, è u teatru hè riddùtu cù foglie metalliche. A l'entrata principale di a galleria Ci hè una piccula fontana. I camini chì guiden à l'edificu sò dipinti cù dipinti graffiti brillanti. In l'internu, i visitori si suttugranu in un ambiente cusì cusì chì hè creatu da lumera aromatizzata è quasi a casa.

Opere tematichi

U National Art Gallery ocupa trè poni. A cullizzioni permanenti cumprendi più di 3 mila opere, chì sò attribuiti temàticamenti a seguente:

Particularmente notevuli sò i prudutti ceramichi di u principiu di u XX sèculu, una cullizzioni divertida di bagnati recullati in tutta a campagna è ancu più allora.

Galleria in i nostri ghjorni

Oghje a Galeria Artale Nazionale hè un postu di exhibiti interessanti è programmi educativi. In più di i palazzi cù l'opere d'arti, l'edifiziu hà facilità di esporà, travaglii, una piccula cafetería, un grande auditorio.

Cumu ghjunghje?

Pudete ottene u locu cù u bus №В114 chì ghjè à a stalla "Simpang Tasik Titiwangsa", situatu 15 minuti caminate. Pudete ancu ghjunghje à a galerie in caru, seguente à l'autostrada Jalan Tun Razak. Per truvà a Galería d'Arte Nazionale seranu aiutati da i segni di strada.